Enkät om service och reparation

Bob Sweden

New member
View attachment 8820

Jag har aldrig servat denna MC på verkstad...och frågan är tvingande att besvara så jag kommer tyvärr inte vidare i enkäten.

Ytterligare återkoppling:

Jag fuskade mig vidare genom att ange ett "extrem-år" så nyaste hojen registrerade jag.
Tänkte nu fylla i enkäten för mina andra fordon, för det stod att man kan göra det:

View attachment 8821

Men se det gick inte för sig, SurveyMonkey har tydligen lagt en kaka på datorn eller något för in kommer jag inte...
View attachment 8822

Ja, det är svårt att förutse alla tänkbara varianter.
Och det är därför jag ger återkoppling. :eek:
 

christianparal

New member
View attachment 8820

Jag har aldrig servat denna MC på verkstad...och frågan är tvingande att besvara så jag kommer tyvärr inte vidare i enkäten.

Vad gäller kakorna kan vi tyvärr inte se felet varför du inte kan göra om enkäten. Däremot så går det bra att fylla i frågan precis som om du inte har servat din MC på verkstad om du har gjort det själv under alla dessa år.

/Christian
 

Mr B

New member
Vad gäller kakorna kan vi tyvärr inte se felet varför du inte kan göra om enkäten. Däremot så går det bra att fylla i frågan precis som om du inte har servat din MC på verkstad om du har gjort det själv under alla dessa år.

/Christian

Hur ska man göra det i så fall? Jag kommer inte heller vidare i formuläret. Var finns alternativet "aldrig" i listan?
 
Top