Enkät om användning av skyddsutrustning

Maria Nordqvist

Super Moderator
Tänkte jag inte på, men det ska jag göra! Å andra sidan betyder väl "ride" och "drive" samma sak för de flesta svenskar.

Zopilote

New member
Jag också :)
Det vore intressant att få se en liten feedback på undersökningen när den är klar med statistik på användandet av skyddsutrustning fördelat både över olika hojtyper, åldersgrupper och "antal år bakom styret".

Marie

Banned
Varit inne och tittat, men förstår inte ett jota. Självklart skulle jag ju kunna svara enligt 'kasta pil på skärmen' principen, men det skulle ju knappast gagna undersökningen. Synd att undersökningen är på nån sorts obegriplig swahili och inte på språk från den civiliserade delen av världen. (förslagsvis svenska, danska, tyska, franska,holländska, spanska, italienska, latin eller liknande)

Varit inne och tittat, men förstår inte ett jota. Självklart skulle jag ju kunna svara enligt 'kasta pil på skärmen' principen, men det skulle ju knappast gagna undersökningen. Synd att undersökningen är på nån sorts obegriplig swahili och inte på språk från den civiliserade delen av världen. (förslagsvis svenska, danska, tyska, franska,holländska, spanska, italienska, latin eller liknande)

Nog för att jag har fötståt att du inte bryr dig om vad andra tycker om dig Marie. Jag vill nog ändå påpeka att det kan uppfattas som stötande att relatera till europa som de enda länder som kan anses civiliserade.

För övrigt måste jag också påpeka att jag nog aldrig tidigare har varit med om att någon skyltat med sin okunskap med denna entusiasm och frenesi. Det är intressant och i allra högsta grad roande. Tack för det kära Marie!

Med vänlig hälsning
Magnus

Last edited:

Leif H..oj

New member
Yeah, this short survey is filled in even from the north. No problems!

But it was a short inquiry. I wonder why she´s not asking if I´m satisfied with the fitting of the external back protector. It´s industrial design she works with, the one who introduced us to the web survey. From our opinion she could ask more about if our protectors are comfortable and fits well whatever the bike is we DRIVE (driver) or RIDE (passenger). It´s so different how we sit while driving/riding. Customized laying back with feet on tank (!!!) or racing with a speeding body position with upper body on tank and feet back.

Can we throughout this survey start a big wave about "we want better fitting protectors - due to both our body and bike construction"?

Take care,

Olsson

New member
Finemang!

Jag har också fyllt i
Det är noterat.

Klart!!;) //Stefan
Självklart har du det.

Härligt Mimmi!

Jag har även fyllt i.
Åsså Catta också. Bra där!

Jag har fyllt i undersökningen, trots mestadels självlärd engelska. ;)
Fint jobbat JO !!

Done! som det stod när det var klart.

WELL DONE!

Glöm nu bara inte att säga till när ni går och kissar. :D