Enkät från FEMA om motorcyklar och ITS

Hampe

Skriver massor!
Klar.
Fy fabian vad skit dom vill lasta på oss. När slutar en motorcykel vara en motorcykel egentligen...?

H

Galne Dansken

Administrator
Personal
Klar.
Fy fabian vad skit dom vill lasta på oss. När slutar en motorcykel vara en motorcykel egentligen...?

H

ahh, det som är i enkäten, är väl endast toppen av isberget - dvs det som vi med dagens teknologi enkelt kan få implementerade. Det är sedan när man börjar mixa dom olika grejor med diverse förmer för lagstiftning, vi på riktigt får en utmanade sits...

Därmed inte sagd att allt nytt är dåligt, tvärtom - tycker jag personligen det finns en mängd intressante perspektiv - som även kan göra min hoj åkning roligare..

Hampe

Skriver massor!
Därmed inte sagd att allt nytt är dåligt, tvärtom - tycker jag personligen det finns en mängd intressante perspektiv - som även kan göra min hoj åkning roligare..

Vet du vad vi gör?

I anständighetens och undersökningsneutralitetens namn så bordlägger vi frågan till det att surveyn i tråden är avslutad och stängd.
Säg till då, så skall jag ta ditt egna uttalande i tråden och använda för att rappa din rödvita r.. ..umpa blågul på andra ledden istället.

Morr!

Hampe

Galne Dansken

Administrator
Personal
....så skall jag ta ditt egna uttalande i tråden och använda för att rappa din rödvita r.. ..umpa blågul på andra ledden istället.

Morr!

Hampe

Ok, bara jag får ha mina MC skinnbuxor på - har känslan av att jag kan få några rapp....

Hoppas vi ses på MC Mässan..

Skye

Kör Mycket!
Kunde tyvärr inte svara på enkäten då
"non of the above"
Inte var listat som svarsalternativ

Förare av fordon har alltid ett ansvar och tekniska lösningar kan alltid falera

Last edited: