Eftersnack:Regnkursen på Gelleråsen 21-22/5

Maciej

New member
Tack för en kanonkurs, jag har fortfarande lite träningsvärk efter allt tankknipande. Skönt att det sprack upp på eftermiddagen trots att Josef drog av sig regnstället så att de såm åkte hoj hem slapp regnet.

Själv satt jag i bilen meg hojjen på släp bakom, lyssnade på en bok, drack kaffe och åt en kanonmiddag bestående av lite gott från MAX :D

Det var några som fotade/filmade lite på tisdagen i alla fall, finns några av dessa bilder att hitta på nätet någonstans?
 

Mille

New member
Hallo
Kan bara instämma om kursen, lärde mig en hel del nyttigt.
Jag var där den 21:e och hade inte samma tur med vädret.
Det var ett nästan konstant regnande hela vägen hem till stockholm.
Bara att hoppas på bättre väder vid nästa bandag, när den nu blir!

Om det är någon som har lite bilder från den 21:e och råkat få med en Aprilia, så skulle jag gärna ta en titt. Själv hade jag tyvärr glömt kameran hemma.
 

mikael

New member
Kan bara instämma att det var ett par nyttiga dagar.

Och jag tror att vi som var där lärde oss mer pga regnet eftersom det höll ner tempot dock var det ganska skönt med lite torr bana i slutet av tisdagen så vi fick gasa lite

Ett stort tack till alla instruktörer som stog ut med oss.
 

dawan

New member
Tack själva!
Dessa två dagar var otroligt roliga för oss instruktörer trots skitväder. Vi fick dock lite sol under tisdag eftermiddag.

Det är alltid kul som instruktör att se utvecklingen hos er deltagare. Extra kul var bromsövningen vi gjorde på måndagen. Grymt bra bromsat med bra blick och sittställning.

Kom nu ihåg att ta det lungt ute i trafiken, vill ni gasa och ha kul så gör det bana.

Tack från oss alla för två mycket trevliga dagar.

mvh/Dawan
 

Maciej

New member
Gillar Gelleråsen mer och mer :)

Har bokat upp 18/6, 4/8 och 5/8 men man får väl försöka få lite fler dagar där i år.
 

Noyah

New member
Jag va där på måndagen, sjukt kul trots regn och sur hoj :D

18/6 bokat!

Lägger upp lite Mobil bilder :rolleyes:
 
Top