Efterlysning av mc-stövlar Rörken 090830

Tess

New member
Glömde mina svarta Alpinestars med rosa rosetter efter söndagens körning på Rörken.
Killarna som jobbar med gokartuthyrningen ställde vid 17-tiden ut dojorna så att jag skulle kunna åka och hämta dem.
Väl på plats fanns tyvärr inte mina stövlar kvar. Är det någon som har varit vänlig nog och tagit hand om dessa åt mig så vore jag oerhört tacksam om du hör av dig.

Tack!
 

Maciej

New member
de där stövlarna känner jag igen, fast från Mittsverigebanan ;)

Hoppas du får tillbaks dem. Har du hittat filmerna från lördagen förresten?
 

Josefine

New member
Glömde mina svarta Alpinestars med rosa rosetter efter söndagens körning på Rörken.
Killarna som jobbar med gokartuthyrningen ställde vid 17-tiden ut dojorna så att jag skulle kunna åka och hämta dem.
Väl på plats fanns tyvärr inte mina stövlar kvar. Är det någon som har varit vänlig nog och tagit hand om dessa åt mig så vore jag oerhört tacksam om du hör av dig.

Tack!

Klart någon måste tagit hand om dina fina stövlar! Känner ju även jag igen dem från Mittsverigebanan!

Håller tummarna!

:)/Josefine
 

Lucky Luke

Moderator
Stövlarna var inlåsta i säkert förvar.
EDIT: Läste bara rubriken. Vi åkte därifrån vid kl. 14.30 då hade vi låst in stövlarna.
Nu har jag tyvärr ingen aning om var dom är.
 
Last edited:

Tess

New member
Stövlarna är inlåsta i säkert förvar.
Dyker du upp på Rörken på söndag?
Vill du hämta stövlarna tidigare än på söndag?


De var inlåsta men grabbarna som har hand om gokartuthyrningen ställde ut dem vid 17-tiden. Är de alltså inlåsta igen efter att de åkt därifrån? *hoppas*
 

Lucky Luke

Moderator
De var inlåsta men grabbarna som har hand om gokartuthyrningen ställde ut dem vid 17-tiden. Är de alltså inlåsta igen efter att de åkt därifrån? *hoppas*
Det är inget jag känner till.
När vi (som höll i mc-körningen) som var dom sista som åkte från banan så låste jag in stövlarna. Då var det några gokartmänniskor kvar.
Alltså vid 14.30-tiden. Vad som hänt efter det vet jag inget om.
 

Tess

New member
de där stövlarna känner jag igen, fast från Mittsverigebanan ;)

Hoppas du får tillbaks dem. Har du hittat filmerna från lördagen förresten?


De där stövlarna är rikskändisar vid det här laget men tyvärr ännu ej återfunna :(

Har kollat på filmerna :D
Är supernöjd med hela den dagen mycket tack vare ditt exemplariska sätt att instruera :)
 
Top