Efter-tjöt SHK Gelleråsen 28/6

SGM

Moderator
Stort tack till instruktörer och alla deltagarna med den ena knarren ballare än den andra. :)

Jag hade en givande dag med lite nya tips i bagaget att träna vidare på, kudos till mina instruktörer för dagen, Frank och Conny.

/Jerry - trött, glad och nöjd

P.S. Lunedets camping är verkligen som klippt och skuret för pre- och post-bad. :D Det var grillning med nödraketer (2,8or) och bad igår kväll, och idag efter att man packat ihop, lite snabbdopp att kyla ned sig med - rekommenderas, nära till banan är det med. :)
 

Lantis

New member
Kan stämma in med föregående talare. Djävulskt varmt och grymt kul och lärorikt. Stort tack till Per & Erica för kanonbra instruktion :)

Nu har jag bokat in 5 september för nästa steg!
 
Last edited:

Jocce

New member
Det var varmt, orkade knappt 10 mil på 2 dagar :D

http://www.sportsbike.se/andreasnofoto/gellerasen/ lite bilder tog jag, orkade tyvärr inte engagera mig i fotandet så gick mest ut för att försöka få med alla på bild.
Helt oredigerat o tog med allt ur kameran.


Trevliga bilder!

Letade efter mig o polarn...(körde på Lördan, jag en Blå Hornet med ful ruta o polarn en gul CBR)
Tror detta kan vara jag men e osäker, finns den i större format?:
http://www.sportsbike.se/andreasnofoto/gellerasen/large/0177.jpg

Annars hitta ja oss inte :(


/Jocce
 
Last edited:

eddievan

New member
Bilder från sö 28:e juni..

Hej Andreas, tack så mycket för att du delar med dig utav dina bilder.
Mvh Bosse Johansson
 

AndreasNo

New member
Hej Andreas, tack så mycket för att du delar med dig utav dina bilder.
Mvh Bosse Johansson

Inga problem, man är ju på plats för att hjälpa till att få allt att gå runt så då kan man ju även försöka hinna med att fota lite då jag vet att det är mkt uppskattat :)
 

jonas79

New member
Tjena!

Kan oxå passa på att tacka för en riktigt givande dag, tack till instruktörerna i min grupp Medel Steg 1, tappade bort era namn, ni va två trevliga och duktiga tjejer iallafall :)
 

Gunsan

New member
Härligt att höra att du gillade oss.
Erika och jag lekte ihop med er i steg 1 medel, vi hade jättekul också.
Det kanske märktes:D

/Maria
 

Patrik B

New member
Halloj

Jag måste passa på och berömma Johanna och Magnus som tog hand om oss i steg1 långsam ..... grymt duktiga .. jag lärde mig massor av er .. ni fick mig att vilja boka mig för fler utb .! Tack för en jäkligt trevlig dag . Mvh Patrik
 

schneberger

New member
Halloj

Jag måste passa på och berömma Johanna och Magnus som tog hand om oss i steg1 långsam ..... grymt duktiga .. jag lärde mig massor av er .. ni fick mig att vilja boka mig för fler utb .! Tack för en jäkligt trevlig dag . Mvh Patrik

jag skulle vilja tacka johanna och sara som hade hand om oss i steg ett långsam på lördagen. .ni var bäst =)
 

heggeli

New member
Halloj

Jag måste passa på och berömma Johanna och Magnus som tog hand om oss i steg1 långsam ..... grymt duktiga .. jag lärde mig massor av er .. ni fick mig att vilja boka mig för fler utb .! Tack för en jäkligt trevlig dag . Mvh Patrik

Tack så mycket för det.
Visst var det en bra dag, lite väl varmt men kul var det. Hoppas att vi ses igen.
MVH Magnus
 

sporTlovER

New member
Halloj

Jag måste passa på och berömma Johanna och Magnus som tog hand om oss i steg1 långsam ..... grymt duktiga .. jag lärde mig massor av er .. ni fick mig att vilja boka mig för fler utb .! Tack för en jäkligt trevlig dag . Mvh Patrik

Samtycker, mkt trevliga och duktiga handledning hade vi under dagen av Johanna och Magnus:) Har redan bokat upp den 13 Juli steg 2 så får jag se vem som leder då:)
 

Larsson68

New member
Var där på lördagen och hade en underbar dag. Tackar Maria (Gunsan) med kollega som tog hand om steg 2 lugn grupp. Det var dessutom mycket trevliga medåkare i den gruppen som gjorde dagen till en riktigt rolig. Aprilila rsv, vfr och en Trajja tiger. har jag för mig att de åkte på.

Tyvärr fanns inga kurstillfällen i år somma passade, men man får väl ligga på och titta efter återbud. :)
 
Bruuum

Vill också passa på att tacka Andreas för de fina bilderna. Stort tack till Peo o Ronny (Fick jag till rätt namn nu...Front 242 kanske funkar annars =)

Nästa gång ska vi köra ändå stökigare så instruktörerna får jobba hårdare:p

Anders - Blå 13, snabb grupp, steg 3.
 
Last edited:

peoni887

New member
Tack själva. vadå stökiga, vi fick ju bara säga till er på skarpen ca 800 ggr. Ser fram emot att träffa er alla igen i framtiden och jag lovar, ni får vara hur STÖKIGA ni vill så länge ni lyssnar på oss och har samma utvecklingskurva. Det är helt klart värt lite tjat....

//Peo

Vill också passa på att tacka Andreas för de fina bilderna. Stort tack till Peo o Ronny (Fick jag till rätt namn nu...Front 242 kanske funkar annars =)

Nästa gång ska vi köra ändå stökigare så instruktörerna får jobba hårdare:p

Anders - Blå 13, snabb grupp, steg 3.
 
Top