Din bästa mc bild 2006

iceman1975

New member
Så, upp med lite bilder nu...

:cool:

Bild tagen på vägen hem från Linköping 060917
Lite tur att polarna tog på mig just där..
 
Last edited:

Roadkill

New member
Några bilder från kursen för RR licens den 1:a april...

...där jag själv fegade ur men andra körde i snön :D
 

Bajen-Sam

New member
Tog denna bild på stunt kvällen på brommarakan 13 september.

Photo_5267_54161.jpg
 

xyx

New member
För att få med något får det väl bli en bild "Parazzi" Anders tog på Sturup Raceway i söndags (09/17):

brum20060917.jpg
 

mafo

New member
IMG_4741.JPG


Sommarfoto av Jezqio på sporthoj.com med Forsberg i avslappnad körning runt Mittsverigebanan. :)

Forsberg, ner med överkroppen! ;)
 

Jåke

New member
Jaha, ska man försöka undvika bilder på sig själv nu då :rolleyes:

Tycker bilden från Monzta blev rätt OK med tanke på att den är tagen med kompaktkamera och att Laila knappt kört hojen innan... Inget märkvärdigt annars egentligen, speciellt som den är obehandlad.

Edit: Stövelbilden är tagen efter gruskursen 2006. Med hojen skymtande i bakgrunden tycker jag den talar för sig själv...

 
Last edited:

Esquire

New member
Det är nog denna som jag tog på semestern i somras. Jag har för mig att den är tagen längs väg A77 på väg ner mot Stranraer.

Hojar.jpg
 

sannybo

Member
Vi var ett gäng som var uppe och åkte i Skottland i somras, där vi stötte på denna vägen. Vi fick tips om den av ett par som ägde ett cafe där vi åt frukost. Det visade sig att dom körde en Honda 1300 själva.
Denna vägen var nästan 15 mil och så smal att du inte kunde möta en bil på hojen. Det blev en del stopp vid mötesplatser, men det var den värd.
 
Last edited:

crv

New member
Från Dalsnibba närheten av Gejranger i Norge början av september. Underbart väder i fyra dagar.
 

Mårdis

New member
Både och

Vill gärna bjuda på ett par bilder som jag gillar.
Den ena är från sommarens FIM-rally i Berlin. Den ger i alla fallmig reslust och visar vad jag gillar med hojåkning: MC, trevligt umgänge, det enkla livet i tält.

Den andra bilden visar hur man överlever vinterdeprisionen.:)
 

Guzzi-Leif

New member
Tyvärr bryter jag mot rubriken nu då jag inte sänder min bästa bild utan en med stor betydelse för mig själv i stället...

Jag och 14-åriga dottern tillbringar inte så mycket tid tillsammans som vi borde och som vi vill. En sak som vi därför håller styvt på sedan hon var 8 år är den årliga mc-semestern. Efterhand har resorna blivit längre och i somras var vi i alla fall ute i tio dagar.
En dryg vecka är iofs inte så lång tid och vi hann därför inte med mer än Danmark-Tyskland-Tjeckien-Österrike (430 mil). Men jösses vilka dagar tillsammans! Så mycket att uppleva och så många kloka/goda/skojiga/allvarliga/vansinniga samtal det blev!!

Bilden (klickbar) är från Attersee i Österrike där de branta bergssidorna och det smaragdgröna vattnet krävde en rejäl rast...

 
Top