Det lider mot vinter!

Swedie

Administrator
Personal
Vad gör du mot vinterdeprissionen? :eek:

Själv försöker jag se det som en period att ta hand om sina hojar, om man har flera, och se till att de är tip-top skick till nästa år. :)

Sen finns det ju hojmässor att gå på m.m.

iceman1975

New member
Sitter mest hemma och surar..
Kollar på foton och filmer från sommaren som gått..:rolleyes:

Framför allt spar ihop lite pengar igen..:cool:

//Lännström

Bajen-Sam

New member
Idag köpte jag mig Tourist Trophy till PS2. Kan bli skoj i vinter när mc abstinensen drar gång. :D

50944.jpg

touristtrophy_001.jpg

Från skaparna av Gran Turismo kommer nu ett nytt perspektiv på att köra racing – en riktig motorcykel simulator.

• Över 100 licensierade väg och racing motorcyklar från mer än ett dussin företag över hela världen såsom Honda, Ducati, Aprilia, BMW, Yahama m.fl

• Mer än 35 banor, internationella stadsbanor, kända racing banor och vanliga vägar som du kan åka på med din motorcykel såsom Laguna Seca, Nürburgring och Valencia.

Kungen

New member
Har det med nu sedan förra veckan o det är ju bara helskönt och mkt bra känsla i det.

har kört GT4 hur mkt som helst och dessa grabbarna kan göra spel.

Swedie

Administrator
Personal
Jag funderar på att skaffa Xbox 360, men köper det inte för att jag känner att jag parkerar skiten i något dammigt hörn efter bara några dagar. Jag har inte lugnet i kroppen att bara kunna släppa allt och sitta ner och spela timmar i sträck. Soffan är för oskön för det... kanske får köpa både en soffa och en xbox :D nä... hmm Fast det vore skönt med en konsoll av något slag.

Om jag vill ha tourist trophy måste jag ju köpa ps2 oxå... så ps2, ps3, xbox, gamecube ... sen är det väl nog? + alla spel då.. ack ack.. inte ekonomiskt.

Nä, blir o klia sig i huvet och vänta på våren?

Simpa

New member
Kör oxå Tourist Trophy. Mycket bra.
I övrigt sparar jag pengar för att kunna räjsa nästa år.

HonkyTonkMan

New member
Jag sätter mej med kartboken och ett anteckningsblock och planerar nästa sommars touring (och nästa, och nästa, och nä...) Sen kan man bläddra igenom gamla årgångar av Mc-Folket och andra hojtidningar. Här i Karlskoga har vi en aktiv grupp isracingentusiaster, även om jag inte rejsar själv är det trevligt att stå i kylan och titta på. Annan motorsport, ex vis rally, kan vara ett sätt att skingra tankarna. Slutligen kan man gå i ide, alternativt dränka själen i arbete. Om man nu inte är en av de där speciella människorna som tar till sej depressionen och gör den till sin de månader den varar.

jan-olovj

Active member
Hej. Vist det lider mot vinter men inte ännu, vi kann ju njuta av den kommande hösten. Klar luft fast lite kyligt, men det fins väll kläder att ta på. Så ge inte upp utan fortsätt att köra båge.
Jan-Olov

Hårding

New member
Man får hoppas att värmen håller sig hela hösten som förra året när man körde fram till sista oktober...

V-strom650

New member
tjäna! jag började åka på skärtorsdagen i år då var det -4´C men bart på marken det tycker jag är hel ok. då körde jag en jet forcce 125 cc "scooter" men för en månad sedan köpte jag en ny v-strom 650 -07 så nu kör jag tills det blir snörök om bena .... Kenneth

Strömma

New member
Man får hoppas att värmen håller sig hela hösten som förra året när man körde fram till sista oktober...

Håller med helt och fullt, inga tankar här på att sluta åka än :)

Hur ska man då sedan tackla den trots allt kommande vintern? Tja, en del tid går väl åt till att ändra och fixa hojen inför nästa säsong, och hur jag fungerar resterande del av vintern kan man säkert läsa om på min psykologs hemsida :D

clazza

New member
Vinter

Vad gör du mot vinterdeprissionen? :eek:

Själv försöker jag se det som en period att ta hand om sina hojar, om man har flera, och se till att de är tip-top skick till nästa år. :)

Sen finns det ju hojmässor att gå på m.m.

Vintern ja................det finns tid att planera ev. upphottning av sitt objekt kanske........planera nästkommande säsongs hoj-semester(om nu inte höjd trafikförs gör detta omöjligt:mad: )
men det är ju nästan ev 1månad kvar (minst) av denna säsong

:p /clazza

Yamahansson

New member
Hoj,hoj!Försöker att inte tänka på vintern nu. Här i Blekinge är det fotfarande hojväder :cool: : Hoppas att den där vintern dröjer ännu ett tag till :eek:

Kungen

New member
Sweedie du måste ha en PS2 ellerPS3 för att köra tourist prophy
jag har min ps2 av 2 olika orsaker
Grand turismo 4 samt Tourist Trophy.
har bara de två spelen till den.