De-restrictor/retarder

hamre

Member
Någon som provat en A-TRE eller X-TRE? Håller de vad de lovar?
http://www.gi-pro.net/download/GIpro-S0x_UsersGuide_en.pdf
eller
http://www.bikersneed.se/

Jag kör en Suzuki VStom DL1000/Kawasaki KLV 1000 och är nyfiken på om dessa enheter ger bättre prestanda på växlarna 2-4.

Jag kör med det sen i våras. Bättre prestanda vet jag väl inte om det blir, men den går mycket jämnare, bättre bottendrag verkar det vara iallafall.
Jag kör en V-Strom 650cc.
 

Wroom

New member
AAH! HEJDA DIG Människa!

AAAH! :eek::eek:

Snälla goa gott folk. Ni vill väl inte mena att ni betalar sådana summor för grejor som bara kostar en struntsumma att göra???
Det är precis som de därninga trimboxarna till bilar, oavsett märke. Kostar skjortan, men är idiotiskt simpla och med nästan gratis beståndsdelar...

Vill någon ha en sådan "superduper magisk de-restrictor" så har jag en liggandes. Jag har tillverkat många och denna blev över.
Passar V-strom, Hayabusa, och en djäkla massa andra.
Det som egentligen kostar i material är Suzukis originalkontakter.

(ojdå, nu blev väl de "ytterst kunniga" och hemlighetsfulla så kallade "trimföretagen" sura för att deras ballong punkterats en aning) :rolleyes:

:D
 

hamre

Member
AAAH! :eek::eek:

Snälla goa gott folk. Ni vill väl inte mena att ni betalar sådana summor för grejor som bara kostar en struntsumma att göra???
Det är precis som de därninga trimboxarna till bilar, oavsett märke. Kostar skjortan, men är idiotiskt simpla och med nästan gratis beståndsdelar...

Vill någon ha en sådan "superduper magisk de-restrictor" så har jag en liggandes. Jag har tillverkat många och denna blev över.
Passar V-strom, Hayabusa, och en djäkla massa andra.
Det som egentligen kostar i material är Suzukis originalkontakter.

(ojdå, nu blev väl de "ytterst kunniga" och hemlighetsfulla så kallade "trimföretagen" sura för att deras ballong punkterats en aning) :rolleyes:

:D

Alla är väl kanske inte en sån där "Redig djävel" som du verkar vara.
Då får man snällt köpa sina prylar.
Den marknadsförs ej som nåt "trimmningstjosan"
Anledningen till att jag köpte denna pryl är att det även är en växelindikator!
Och det var en växelindikator jag skulle ha.
Men det är väl inbyggt i din "gratisbox" också
 

Wroom

New member
Anledningen till att jag köpte denna pryl är att det även är en växelindikator!
Och det var en växelindikator jag skulle ha.
Men det är väl inbyggt i din "gratisbox" också

En sifferdisplay för växelindikatorfunktionen, valfri belysningsfärg, med casing kostar sisådär 50-100 spänn, och då är man totalt uppe på hela... 170-220 spänn. MED Suzuki originalkontakter. Antar din var dyrare... :rolleyes:
Häpp!
 

MCpassion

New member
En sifferdisplay för växelindikatorfunktionen, valfri belysningsfärg, med casing kostar sisådär 50-100 spänn, och då är man totalt uppe på hela... 170-220 spänn. MED Suzuki originalkontakter. Antar din var dyrare... :rolleyes:
Häpp!

OK så du har alltså en sådan över med växelindikator och hela klabbet? Vad vill du ha för en sådan? Mot postförskott så klart.
:)
 

jan-olovj

Active member
AAAH! :eek::eek:

Snälla goa gott folk. Ni vill väl inte mena att ni betalar sådana summor för grejor som bara kostar en struntsumma att göra???
Det är precis som de därninga trimboxarna till bilar, oavsett märke. Kostar skjortan, men är idiotiskt simpla och med nästan gratis beståndsdelar...

Vill någon ha en sådan "superduper magisk de-restrictor" så har jag en liggandes. Jag har tillverkat många och denna blev över.
Passar V-strom, Hayabusa, och en djäkla massa andra.
Det som egentligen kostar i material är Suzukis originalkontakter.

(ojdå, nu blev väl de "ytterst kunniga" och hemlighetsfulla så kallade "trimföretagen" sura för att deras ballong punkterats en aning) :rolleyes:

:D

Kan du inte lägga ut ett chema på en växelindikator med komponentlista, det vore kul att bygga själv.
 
Top