Dan före dopparedan, och jag skäms lite...eller inte :)

VBK

New member
Min vita springare fick sträcka ut sig ordentligt ett par eller 4 timmar i dag, att den 23 dec få passera varvstoppet konstant känns lite galet.

Nu höll jag givetvis alla hastighetsbegränsningar så varvstoppet skyller jag på att växlarna är galet fel och att jag har drevat som en stuntare ;)

Men själen mår bra av att inte behöva bakbromsa hela tiden.

God Jul på er alla och låt vintern gå fort för er alla som inte kan köra än.
 
Last edited:

pellehbg

New member
Ja VBK vi som känner dig vet ju att du kör alltid.
Önskar dig o alla andra med en god (h)jul o ni som kör tänk på att det är blött o kan vara förrädiskt.
Jag själv skall ut en liten runda om en liten stund för att stilla abstinensen.
Vi skall kanske starta AMC (annonyma motorcyklister) då det alleredan finnes AA o AN för de som inte kör året om?
Så ses vi på vägarna o kurser till våren.
 

V Saarela

New member
Jag ställde undan offroaden och tog fram radfyran......

Upplever precis samma problem, fast i mitt fall så misstänker jag att mina mina däck snurrar tomt runt på fälgen?!?

 

Bodensaren

New member
Var också ute den 23:e december, fick ihop ca 6,5 mil, toppenväder 6 grader varmt. Jag hoppas att denna säsong skarvar ihop med nästkommande säsong.

View attachment 6592


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR på er alla från ett vintergrönt Småland
 

MvM

New member
View attachment 6593

Gick utmärkt att ta en tur runt Bergslagen också. Är nog första gången jag är ute på vägarna med hoj den 23/12. Och om den här vintern håller i sig behöver man inte fundera över det skadliga i att inte byta olja före vinteruppehållet heller.
 
Last edited:

vilde

New member
Skrev på ett annat ställe att jag var ute den 22:a men det blev en tur den 23:e också. Kunde inte låta bli då solen oxå tittade fram. Men om några dagar bär det av söderut så nu är det slutåkt för i år. Ser fram emot nästa säsong, den kan börja när som helst när jag är hemma i norden igen. Gott Nytt år på er alla.
 
Top