Jag skiftade framdäck på min Kawasaki 900R i maj månad 2011, köpte ett Dunlopdäck på Dackonline, vilket blev fraktat hem till mig, ganska smidigt och snabbt, jag har varit ganska nöjd med Dunlops Däck som jag har haft på fler av mina Motorcyklar jag tyckte för någon tid sedan att banan på Däcket var lite konstigt i slitaget och tog kontakt med Dackonline, jag blev mycket väll bemött i motsättning till när jag för ett par år sedan hade grova problem med Continental som nekade mig garanti efter 2200 kilometer och reklamation inom ett halvår enligt konsumentköplagen.
Dackonline sände mig med en gång ett nytt Däck som jag nu har monterat, inget strul där är 2 års garanti, så skal en befogat reklamation hanteras, och inte med en massa skitsnack och oprofessionella påstående som Continental presterade.
Bäste hälsningar till alla, vi ses på vägarna
Schuster
Dackonline sände mig med en gång ett nytt Däck som jag nu har monterat, inget strul där är 2 års garanti, så skal en befogat reklamation hanteras, och inte med en massa skitsnack och oprofessionella påstående som Continental presterade.
Bäste hälsningar till alla, vi ses på vägarna
Schuster