Yxan
Member
Om du vill plocka av udden på dina 'raka rör' kan jag rekommendra "Hard Kore Baffles" från smartpartz.com (USA).
La min beställning 17/3, den 24/3 kunde jag hämta ut paketet fr posten.
Tjackade ett par för; Vance & Hines Big Shots Staggered, http://www.smartpartz.com/SPZVHBSS.html
Postens avg 100 kr + tull 158 kr.
Priset för dämparna: 69,95$ + frakt 27,79$ = 97,74$ - klart överkomligt!
Då jag själv lider lite av 'tummen-mitt-i-handen' lät jag min verkstad kränga på dessa. Och ja, udden har plockats bort och 'bullret' är ngt mulligare. Tror dock inte att rören går igenom besiktningen - men att min grannar förhoppningsvis kommer uppskatta det ngt mer 'snällare' och mjukare mullret...
Imorrn bär det av på säsong -11:as första hojrepa, äntligen!
(Sthlm-Knutby-Gimo-Öregrund - Sthlm)
Ride safe, Mange
beronius.eu
ps. såg en notis om "Hard Kore Baffles" i tidningen Allt om MC, i notisen hänvisade man till ett företag/sajt i Danmark, fann dock inget där och efter en Google sökning (via ett hoj-forum, Vulcan vill jag minnas) kom jag till generalleverantören i USA.
La min beställning 17/3, den 24/3 kunde jag hämta ut paketet fr posten.
Tjackade ett par för; Vance & Hines Big Shots Staggered, http://www.smartpartz.com/SPZVHBSS.html
Postens avg 100 kr + tull 158 kr.
Priset för dämparna: 69,95$ + frakt 27,79$ = 97,74$ - klart överkomligt!
Då jag själv lider lite av 'tummen-mitt-i-handen' lät jag min verkstad kränga på dessa. Och ja, udden har plockats bort och 'bullret' är ngt mulligare. Tror dock inte att rören går igenom besiktningen - men att min grannar förhoppningsvis kommer uppskatta det ngt mer 'snällare' och mjukare mullret...
Imorrn bär det av på säsong -11:as första hojrepa, äntligen!
(Sthlm-Knutby-Gimo-Öregrund - Sthlm)
Ride safe, Mange
beronius.eu
ps. såg en notis om "Hard Kore Baffles" i tidningen Allt om MC, i notisen hänvisade man till ett företag/sajt i Danmark, fann dock inget där och efter en Google sökning (via ett hoj-forum, Vulcan vill jag minnas) kom jag till generalleverantören i USA.