CSS 24-25/5 på Gälleråsen - bilder

kaihp

New member
Då er jag hemkommet från CSS Level 1 & 2 söndag-måndag. Det blev lite sent (kl 01) förre skåpvagnen var tömt for hoj och sånt.

Tak for et rigtig godt kursus - thumbs-up til Andy & Co.

De flesta upptäckte min kompis som tog "nogen" billeder - 3403 om søndagen + 1646 om mandagen = i alt 5049 eller 22GB for at være eksakt!

Med så mange bilder kommer at tage en del tid at sortere billederne og selv med måske 90% skrapp bliver det til 500+ billeder. Jeg måske hitta et sted at hoste dem, da min hemmaserver vil gå i dørken for at vise billederne.

Galne Dansk... (nej vent, det er jo Jesper...) Lange Dansken :D
 

Shidoshi

New member
CSS 24 Maj 2009

Hej!

Jag lånar tråden och länkar till mina bilder från den 24:e. Inte lika många bilder som nedan men några blev det ivarje fall :)

http://www.actionsportfoto.se/
Följ sedan länken.

Bilderna är helt oredigerade och i låg kvalitet. Om det är någon specifik bild någon skulle vilja ha i högre upplösning, maila mig så kan jag kolla på det.

Mvh

// Tommy Hurtig
 

He rik

New member
Ser fram emot bilderna,kanske kom med på någon med.

Tackar för kedjeoljan förresten,för det var väl du som lånade ut lite.

Henrik,på den skrapade R6an.
 

roffe_s

Active member
Snygga bilder - imponerande att Ni hinner ta så fina bilder mellan passen:)

Förresten Kai - det danska ekipaget med bl. a. en SP stod uppställda bredvid oss på parkeringen och när dom åkt låg det kvar några formtillverkade öronpluggar på backen. Jag vet inte om det var Ni, men saknar Ni hörselskydd så finns dom hos Patrik på SMC i Borlänge.

Ser fram emot fler bilder;) och ha de!

/Roffe
 

kaihp

New member
Förresten Kai - det danska ekipaget med bl. a. en SP stod uppställda bredvid oss på parkeringen och när dom åkt låg det kvar några formtillverkade öronpluggar på backen.
Jag har just kollat, och jag har mine formtillverkade örenpluggar kvar :)

Men tak for betenksamheten.

he rik skrev:
Tackar för kedjeoljan förresten,för det var väl du som lånade ut lite.
Velbekomme.

Jeg fik grov-sorteret de første ca 600 billeder igår, så der er fortsat langt igen.
Jeg uploader dem nok i portioner og giver besked som jeg har lagt nye billeder op.
 

kaihp

New member
Status opdatering: Så er der kommet lidt flere billeder i blå og gul klasse.

Jeg har sorteret de første 2560 billeder og mangler ca 840 fra søndagen + alle fra mandagen.
 
Top