Sky is the limit...
Som sagt, finns minst sagt en uppsjö av div campingutrustning - valmöjligheterna är oändliga!
Jag kör med ett tält fr Stadium, "EVEREST TRAVEL BIKE 2", kostar 999 kr. Fördelen med detta, väger endast 2,1 kg, får enkelt plats på styret alt i packrullen (upp till 70 L finns hos mc-boden.se). Enda nackdelen, som jag ser det, kräver mjukt underlag för tältpinnarna. (Finns andra tält som inte kräver det.)
Handelsboden har även sitt tält "MC-Tält 4BIKERS MINI" för 1295 kr, reses på 10 sek...
För ngt mer redigare prylar, spana in addnature.com
Sova bör man, så en varm sovsäck + liggunderlag (med luft, finns 'stora' och 'små').
Gasolkök, spana ex:is in xxl.se och via vildmarksliv till ett Primus EtaExpress för 699 kr. Själv snikade jag ur och köpte mig ett Coleman-F1 spirit kit för endast 99 kr (i butiken). (Vi avser att tillaga enkel mat, typ makaroner/nudlar med div nedstuvade konserver, ska hajka upp till Nordkap i år.)
Kort o gott; ett rum med kök att sova i.
Utöver detta; fick-/pannlampa, vass kniv, bestick, liten ihopvikbar mugg, diskmedel/torkhandduk, tändstickor och vatten till matlagning.
För lite campinginspiration, se min hemsida och NorgeRiderna:
www.beronius.eu
Godspeed...
Mange