Bra jobb.

catwoman_w

New member
Jag kan ju säga att jag har egentligen ett jäkla bra jobb. Jag kör bil och jag kör över hela Stockholms län. Tro mig jag ser många roliga vägar. Så om nån som undrar vad det finns för vägar så fråga mig. Både i norr och söder. Har kört i jobbet idag på norra sidan ner till södra sidan. Så behöver ni ha tips så fråga.

mc-ist

New member
Bra jobb

OM du kommewr till MC-Dagarna i Västervik, så hoppas jag att du besöker Vägverket-SMC-Folksam,s gemensamma monter där vi gärna pratar VÄGAR- så hjärtligt välkommen alla som har synpunkter på och om vägarna............:cool:

catwoman_w

New member
OM du kommewr till MC-Dagarna i Västervik, så hoppas jag att du besöker Vägverket-SMC-Folksam,s gemensamma monter där vi gärna pratar VÄGAR- så hjärtligt välkommen alla som har synpunkter på och om vägarna............:cool:

Tyvärr så jobbar jag. Så jag kommer inte att komma. Vägverket har jag inte lust att prata med ändå.*s* De är bara elaka mot mig. *s*

Cyborg

New member
Är sugen på att få lite tips på vägar nordväst om Stockholm, utanför Kungsängen/Märsta/Sigtuna :) Inte alltför buckliga då min hoj har stenhård fjädring =/

Cyborg

New member
Så här i efterhand känns det rätt poänglöst att fråga i denna tråd om tips när man inte får något. Kan väl dra slutsatsen att detta var enbart en skryt/spamtråd.

catwoman_w

New member
Haft lite mycket att göra.......

Jag ber om ursäkt men jag har haft ett jobb att sköta och varit iväg på semester. Så länge det är bra väder så är jag inte inne så ofta. Men gör som så skicka ett mess till mig över mailen. Just nu är jag på väg in i duschen.

Koljo

New member
Är sugen på att få lite tips på vägar nordväst om Stockholm, utanför Kungsängen/Märsta/Sigtuna :) Inte alltför buckliga då min hoj har stenhård fjädring =/

Hej!

Har du provat:

Kungsängen-Erikslund-Sigtuna-Uppsala, (gamla vägen)-Knivsta-Skepptuna-Odensala-Märsta.

Sen, är det dags för en fika... Det blir ett par mil på mätaren... Vägarna, är kurviga och man får samtidigt planera svängarna för att inte komma över på "andra körfilen" för det är ibland trångt mellan häckarna...

Lycka till!!