Bokning av kurs trasig?

Ulvhamne

New member
Klickade runt bland kurserna och lade märke till att bokningen säger att jag bara kan boka steg 1 baserat på min historik de senaste 2 åren, och jag kan inte välja något annat än steg 1, men förra året körde jag både steg 1 och 2 så jag tycker att jag borde kunna välja steg 3 åtminstone.
Nu har jag redan bokat hela vägen till steg 6 i år, så det är ingen ko på isen riktigt än, men jag kommer garanterat vilja boka lite fler steg 6 allt eftersom att ekonomin tillåter det, steg 1 känns lite som ett par steg bakåt så att säga. :)
 

påK-en

New member
Ser även att möjligheten att boka enskilda dagar i samband med 4-dagarskursen på Gelleråsen i slutet av maj nu har försvunnit. :confused:
 

Peter1980

New member
Bokade precis steg 5 den 26/4, fick en korrekt bokningsbekräftelse på mail.
ca 2h senare fick jag följande:

Detta är ett meddelande att din anmälan bytt status till:

------
Anmälan
------

NOTERA:
Faktura kommer skickas inom 1-2 arbetsdagar. Har du ångrat dig? Hör av dig snarast till SMC:s kansli på 0243-66970.

Kurs: AK SHK Gelleråsen

Kursdatum: 2011-05-13


Så något känns lurt.
 

påK-en

New member
När jag går från kursöversikten och kommer till inloggningen får jag skriva personnummer i lösenordsrutan och tvärtom för att komma in. :confused:
 

MiZe

New member
Jag vet inte om jag gör fel, men det går fortfarande inte att boka enstaka dagar på flerdagskruser…..iaf inte på gotlandring den 2/7.
Jag får bara upp felkod 404.

Tacksam på svar om det är "skit bakom spakarna" (jag), eller om det fortfarande problem med sidan.
jag har provat vid ett antal gånger vid olika tider på dygnet om det säger nått!
 
Top