Bestämt att jag med tillhörande fru kommer sikta på moseldalen i sommar, kommer nog dra iväg från sundsvall runt den 10/7. Ingen planerat resrutt men blir nog genom danmark och till puttgarden. Men en fråga till er som tidigare rest i europa/tyskland. Boende? Guesthouse och liknande, vi kommer inte ha med egen sovutrustning(sovsäck och liknande). Antar att man inte behöver att ha det om man tar in på guesthouse/värdshus eller behöver man det? Och hur är det prismässigt, vad kan man räkna med att en natt kostar på nämnda boende?
Kommer åka på varsin hoj och det är första långresan för fruns del, jag har tidigare snurrat runt i Norge men inte ner i europa. Lite löst planerat så siktar vi på Koblenz, sen in mot Frankrike, och så kusten tillbaka mot Danmark/Sverige.
//Andreas
Kommer åka på varsin hoj och det är första långresan för fruns del, jag har tidigare snurrat runt i Norge men inte ner i europa. Lite löst planerat så siktar vi på Koblenz, sen in mot Frankrike, och så kusten tillbaka mot Danmark/Sverige.
//Andreas