Boende Kinnekulle?

Emmis

New member
Nån som har nåt bra tips angående boende vid Kinnekulle ring? Så nära banan som möjligt....
Ska dit 21-22 aug...:)

Tack på förhand

/Emma
 

Mymlan

New member
Hej

Här kommer en länk till olika alternativa boenden. Jag har själv bott på Falkängens vandrarhem, hotell Postiljonen och på Lundsbrunn.

/Ylva
 

HåkanP

New member
Nån som har nåt bra tips angående boende vid Kinnekulle ring? Så nära banan som möjligt....
Ska dit 21-22 aug...:)

Tack på förhand

/Emma

Falkängen/Hällekis vrh en femstjärnig boplats med två till fyrabäddsrum, snarare lgh:er. Väldigt vackert, väldigt vänligt, Väldigt billigt (STF) och väldigt nära...

HP
 

chicken

New member
instämmer me föregående talare:) men tänk på att dom serverar sin frukost ungefär samma tid som vi rullar ut på banan.. mao köp me egen:rolleyes:
 

SGM

Moderator
Jag har tältat utanför banan och haft med egen frukost de gånger man slaggat över där. :D Nära och bra!
 

HåkanP

New member
instämmer me föregående talare:) men tänk på att dom serverar sin frukost ungefär samma tid som vi rullar ut på banan.. mao köp me egen:rolleyes:

Sist jag var där så tidigarelagde de frukosten för att vi var flera som skulle till banan. Så det kan vara värt att fråga.:)
 

addegbg

New member
Tjena
Jag kan rekommendera Echset´s bed & Breakfast (http://www.echset.se/) som ligger 3km från banan. Ska oxå till Kinnekulle den 21 & 22 augusti med SMC väst, det är görsköj att gå SMC kurserna :D

/Anders
 

Bodil Larsson

New member
Nån som har nåt bra tips angående boende vid Kinnekulle ring? Så nära banan som möjligt....
Ska dit 21-22 aug...:)

Tack på förhand

/Emma

Jag skulle haft kört den 13/7 (men blev sjuk och kunde inte köra..:(), bodde då på hotell Postiljonen och fick frukost serverat från kl 6.
Ska också dit (igen!) den 21 augusti och göra ett nytt försök! Blir nog samma hotell (nu vet jag ju att jag hittar dit..:D)
 

SuperRetard

New member
Var ner i somras också..

Bodde på Hällekis Camping (vilket en väldans massa andra också gjorde) och var helnöjd. Fin camping med nära till banan, strandtomt från stugorna och allmänt trevligt.
 
Top