Boende FIM rallyt

Sageland

New member
Ni som varit där, hur brukar det vara med boendet, fördel att campa? i och med att man bor intill event eller är det bättre bo på hotell i stad med nära tillgång dess tillgångar. Känns bekvämare med hotell. Har inte bestämt mig om jag ska ta semester för denna resa än.
 

Ina

New member
Ni som varit där, hur brukar det vara med boendet, fördel att campa? i och med att man bor intill event eller är det bättre bo på hotell i stad med nära tillgång dess tillgångar. Känns bekvämare med hotell. Har inte bestämt mig om jag ska ta semester för denna resa än.
Har bara varit på Fimet tre gånger....tältat varje gång. Det är på tältplatsen "allt" händer...Bo på hotell kan man göra om man är ute o soloåker - snurrar runt i Europa - om ens då.
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Tycker nog som Ina, att det är på campingen, vart den viktigaste del av gemenskapen finns.
- Sen, tycker jag med ett glimt i ögat, att det också är lite roligt, att det är mycket folk där, även om det från tid till annan också kan bli lite köer... t.ex. frokost.. (men, sådant ser jag som en del av gemenskapen - som för mig är en huvudanledning att åke på rally´t).

Sedan är det väl så oxå att kompis gäng som åker tillsammans, hittar sin gemenskap, på just hotel - när man inte är dom gemensamma övningar/tillställningar på rally´t.

På resan fram och tillbaka, är det för min del brukligt med en liten omväg - då, växlar jag gärna med lite inomhus boende... (beroende av väder, körlust, och tid på dygnet! - Jag kan bli så väldigt vaken på kvällarna, och är vägen rolig, vill jag inte sluta åka...)

Ha så kul på FIM Rally...
 
Top