bmw k75 c

bubbabadboyno1

New member
Hej jag försöker sälja min K75 med renoverad kardan och slutväxel men intresset är Noll Är det slut med all försäljning av hojar. Jag har lagt ut hojen för 18500 skr Ingen gammal snuthoj uta en civilhoj.Men ingen verkar intresserad.Vet någon om något forum i Danmark eller Norge där man kan sälja hojen?
carl-eric

P-O Noren

New member
Jag kan ha fel men...

Norrmännen kan inte köpa svenska fordon, alldeles för krångligt med regler. Danskar kan ju enkelt men vill väl knappast. Ruskiga momsavgifter och liknande. Dom får väl betala moms på vad den hade kostat i danmark osv.

Min gissning är att priset är fel. Har själv haft ute hojen länge, inget intresse, så priset är för högt. I år är det massvis med hojar ute på försäljning. Just i segmentet 10-20 tkr har det skett en kraftig prissänkning överlag. Kolla på blocket så ser du vad jag menar.

hamre

Member
Hej jag försöker sälja min K75 med renoverad kardan och slutväxel men intresset är Noll Är det slut med all försäljning av hojar. Jag har lagt ut hojen för 18500 skr Ingen gammal snuthoj uta en civilhoj.Men ingen verkar intresserad.Vet någon om något forum i Danmark eller Norge där man kan sälja hojen?
carl-eric

Fel pris helt enkelt. dom flesta tror att det är en guldklump dom sitter inne med.
När det i själva verket är en högst ordinär hoj som inte är värd sin vikt i guld.
Sänk priset så är den snart såld!