Bkk & Sporthojskurser på Mittsverigebanan!

ezzo

New member
Tack för en oerhört bra BKK-kurs i helgen 9-10/6 på Mittsverigebanan! Det är fantastiskt med så duktiga instruktörer som vill och kan lära oss köra motorcykel, inte bara åka motorcykel. Vi i BMW MC-klubben tackar särskilt för att ni stod ut med oss på lördagen!

Michael Fored
Utbildnings- och säkerhetsansvarig i Svenska BMW MC-klubben

Det var ett sant nöje. Bmw-klubben är så tacksamma att jobba mot.. Ni bara suger åt er och skriker efter mer... MATA MIG ;)
 

ezzo

New member
Vill bara instämma
och
även säga att dagarna höll CSS-klass.:) :)

Det är det bästa betyg jag kan ge


.

Vad ska man säga.. Bugar och lyfter på hatten ;)

Deltagarna höll minst lika hög klass..

Tackar för förtroende från alla inblandade för den klart roligaste kurshelgen jag haft.
Folket, Arrangemanget, Vädret, Banan, Bastun, badet och håriga sjölejon.. ;)
Jag och Helena drog ner till Campingen direkt eftet vi packat oss från banan och tog ett svalkande och välbehövligt snabbdopp innan vi for hemmåt.

Ser fram emot nästa tillfälle..

//Ezzo
 

Niklasinorr

New member
Det var ett sant nöje. Bmw-klubben är så tacksamma att jobba mot.. Ni bara suger åt er och skriker efter mer... MATA MIG ;)

Kan bara hålla med "Den ludna insjövalen" Det är oerhört kul att köra med BMW-klubben (andra gången i år för mej) Ni lyssnar och är aktiva vilket ger direkt resultat, kanon!
 

Izze

New member
Konstigt, jag har faktiskt lyckats lyxa till med 8 timmars sömn inatt, men är ändå helt slut, samtidigt väldigt glad :D


....det jag försöker säga att det var en helt hysteriskt rolig och lärorik helg med SMC/BMW-klubb, medlemmar och instruktörer mm.



Tackar å bockar!
 

sp2

New member
Tack själv alla ni som var där och körde och gjorde detta arrangemang möjligt:)

Den där ludna sjövalen/blek jättebäver har jag på kort:eek:
Ska se om jag får till det här på datoren med bilden!?:D

Eder träningsledare Per
 

ezzo

New member
Tack själv alla ni som var där och körde och gjorde detta arrangemang möjligt:)

Den där ludna sjövalen/blek jättebäver har jag på kort:eek:
Ska se om jag får till det här på datoren med bilden!?:D

Eder träningsledare Per

Vissa saker är ska det vara spöstraff på....
 

sp2

New member
Bilder!

Här kommer lite bilder från depåområdet!
Vill du se bilder från banan med lite fart i så kommer det snart upp länkar till Frilansfotograf:) där kan du sen gå in och beställa idolbilder på dig själv:D
 

-Chrille-

New member
Tack för en oerhört bra BKK-kurs i helgen 9-10/6 på Mittsverigebanan! Det är fantastiskt med så duktiga instruktörer som vill och kan lära oss köra motorcykel, inte bara åka motorcykel. Vi i BMW MC-klubben tackar särskilt för att ni stod ut med oss på lördagen!

Michael Fored
Utbildnings- och säkerhetsansvarig i Svenska BMW MC-klubben

Tack själva!
Jag har tidigare inte åkt med BMW klubben, men konstaterade snabbt att det är ett härligt gäng med en underbar inställning till mcåkning/utbildning.
Fick också lära mig att en "GS" verkar vara mer en banhoj än en offroad...:D

Hoppas det blir fler tillfällen! Jag ställer mer än gärna upp ;)

// Chrille
 

Hasse

New member
Fina bilder

Tänk så mycket beröm och att klubbmedlemmarna
erkänns vara kunniga och intresserade.
Som medlem fick man lite extra råg i ryggen idag känns det som..:)

hälsningar hasse
 

ezzo

New member
Är det nånting ni vill berätta för oss...?:rolleyes:
Känns som om vad jag än skriver i detta läge så kommer det vändas till något det absolut inte var.. ;)
Va?! Var den ludna sjövalen brunstig? Shiiiiit å jag som badade helt ovetandes om att det fanns farliga vattenvarelser i vattnet...

Hörde iofs nåt om att det fanns bäver i sjön, men det kändes rätt ofarligt...
:D
Brunstig under hojsäsong.. Nä.. det funkar ju inte.. Vem har tid att tänka på sånt när man kan köra mc.
 

Niklasinorr

New member
Va?! Var den ludna sjövalen brunstig? Shiiiiit å jag som badade helt ovetandes om att det fanns farliga vattenvarelser i vattnet...

Hörde iofs nåt om att det fanns bäver i sjön, men det kändes rätt ofarligt...
:D

Ingen risk att det finns nånting som lever i den sjön längre...:rolleyes:
 
Top