BKK/Sporthojskurser i Västra Götaland

Avarage

New member
Äntligen, som Gert Fylking säger!

Vår anmälningssida är nu tillräckligt klar för att ni skall kunna gå in och läsa om kurserna mm. (se länk nedan) och boka platser.

Innan ni kan boka plats krävs dock att ni registrerar er vilket ni gör genom att klicka på knappen [Ny användare] högst upp på startsidan och därefter fylla i uppgifterna vi behöver (e-postadress krävs). När uppgifterna är ifyllda trycker ni på knappen [Spara] nere till höger.

För att kunna logga in krävs sedan att ni loggar ut och loggar in igen.
OBS! Dvs. ni måste logga ut direkt efter att ni har registrerat er (liten bugg) och logga in på nytt igen för att det skall fungera! Detta gäller dock enbart i direkt anslutning till registrering av ny användare.

Spara dessa uppgifter för framtiden eftersom de krävs för att ni skall kunna boka platser på våra kurser även nästa år och framåt.

Länken till kurssidan är: http://www.smcvast.com/

Mvh!
// Niklas
 

Avarage

New member
Utökat antal platser BKK Steg 1 22 april, Kinnekulle ring

Vi har utökat antal platser i grön & gul grupp på vår kurs BKK Steg 1 22 april på Kinnekulle ring med ytterligare 10 platser/grupp.

Så för er som prövat att boka i någon av grupperna grön eller gul men inte lyckats pga. att det varit fullt får nu ytterligare en chans! Försten till kvarn!

Se http://www.smcvast.com

Mvh!
// Niklas
 
Last edited:

skidmarks

New member
Tja! Jag var på kinnekulle 30/4.
Till att börja med vill jag tacka alla kunniga instruktörer! Min körning före och efter är som dag och natt!
Sedan tänkte jag bara fråga hur lång tid fotografen brukar ta på sig att skicka mail med betalningsuppgifter.
Jag är väldigt nyfiken på hur det såg ut. Ni kanske t o m har hans email?

MVH Niclas
 

Avarage

New member
Tja! Jag var på kinnekulle 30/4.
Till att börja med vill jag tacka alla kunniga instruktörer! Min körning före och efter är som dag och natt!
Sedan tänkte jag bara fråga hur lång tid fotografen brukar ta på sig att skicka mail med betalningsuppgifter.
Jag är väldigt nyfiken på hur det såg ut. Ni kanske t o m har hans email?

MVH Niclas

Hej Niclas!

Dan heter vår fotograf! Jag kan tyvärr inte svara på din detaljfråga, helt enkelt för att jag inte vet hur lång tid han "brukar" ta på sig (det är första tillfället vi har med fotograf).

Men du når honom via hans mail dan.ljung@tradet.nu.

Kul att du fick ut något av dagen och att du hade kul. Lycka till med fortsatt träning!

Mvh!
// Niklas
 
Top