BKK kurs i Linköping 08.06.07

Dahn

New member
Hej på er,
Min fru har anmält sig till er BKK kurs i Linköping den 7 Juni, steg 1
Jag själv gick de två sporhojskurserna ni så föredömligt arrangerade i Falkenberg 2007och undrar om man kan fylla på med "steg 3" vid detta tillfälle i Linköping?
Dahn Affelin
Falkenberg
 

lime

Skriver inte
Hej på er,
Min fru har anmält sig till er BKK kurs i Linköping den 7 Juni, steg 1
Jag själv gick de två sporhojskurserna ni så föredömligt arrangerade i Falkenberg 2007och undrar om man kan fylla på med "steg 3" vid detta tillfälle i Linköping?
Dahn Affelin
Falkenberg

Utan att vara officiell talesman för just Linkeboda-organisationen eller SMC så borde du nog kunna det ja.

Kurserna är oftast uppdelade så att man kör alla, eller ett flertal, steg på varje kurs, eftersom kursdeltagarna är på olika nivå i utbildningsstegen. De kurser jag har varit på har grupperna spännt över alla steg, utom i vissa fall, då man antingen har fokuserat på steg 1-2 eller 3-4.

Edit: Bekräftat med inblandad att ja, alla utbildningsstegen kommer att finnas tillgängliga på Sviestad vid det tillfället.
 
Last edited:

ezzo

New member
Du kan gå alla stegen var som helst i landet. Under förutsättning att det steget ges under den kursdagen. Borde då stå i upplägget av kursen om det finns någon begränsning.
Annars är det bara att anmäla sig.

Lycka till.
 

-Chrille-

New member
Hej på er,
Min fru har anmält sig till er BKK kurs i Linköping den 7 Juni, steg 1
Jag själv gick de två sporhojskurserna ni så föredömligt arrangerade i Falkenberg 2007och undrar om man kan fylla på med "steg 3" vid detta tillfälle i Linköping?
Dahn Affelin
Falkenberg

Klart att du ska åka med "frugan".:)
Det går alldeles utmärkt att köra steg 3 då.

Varför inte även gå/boka ytterligare ett steg den 8/6 då ni säkert fått mersmak...;)...och hojarna redan är på plats?

Välkomna!

MVH // Chrille
 

Dahn

New member
Klart att du ska åka med "frugan".:)
Det går alldeles utmärkt att köra steg 3 då.

Varför inte även gå/boka ytterligare ett steg den 8/6 då ni säkert fått mersmak...;)...och hojarna redan är på plats?

Välkomna!

MVH // Chrille

Är anmäld!
Vi synes hoppas jag
Dahn
 

Reo

New member
Det är väl alltid 95dB på alla banor nuförtiden, utom vid tävling då det är lite högre tillåtet. antingen orginalsystem som tillåts låta lite mera eller 95dB
 

-Chrille-

New member
Det är väl alltid 95dB på alla banor nuförtiden, utom vid tävling då det är lite högre tillåtet. antingen orginalsystem som tillåts låta lite mera eller 95dB

Ja det stämmer, men för att vara på det säkra sidan så går det alltid ut i inbjudan db kraven för den aktuella banan. Finns banor som har 93db...:eek:
 
Top