BKK Knutstorp 10-11 juli

Monica

New member
Har lagt upp lite foton på http://www.pixbox.se/usr_show_id163585_page0_order1.html från dubbeldagarna. Tyvärr är det så att servern på pixbox strular, men så snart det är löst, lägger jag in några till :)

Jag kommer inte att lägga in alla som tidigare. Jag har efter grovsortering fortfarande runt 1200 bilder kvar :eek: En del är lite mörka pga av vädret...

Är du intresserad av något foto så pm:a grupp, ställ och hoj, så ska jag försöka leta upp dig :)

För er som bad mig bevaka er, så tror jag att jag iaf har lyckats få några bra bilder.....:D
 

Dejt

New member
Jättefina bilder Monica! Du har fått med många actionbilder, till o med knäskrap och bakhjul :)

Se om du hittar min röda Ducati ST3, rött/grått ställ, svart hjälm från Grön grupp.

/Jeanette i stuga nr 10 :)
 

Nea

New member
Jättefina bilder Monica! Du har fått med många actionbilder, till o med knäskrap och bakhjul :)

Se om du hittar min röda Ducati ST3, rött/grått ställ, svart hjälm från Grön grupp.

/Jeanette i stuga nr 10 :)

Jag har också en hel del bilder ska kolla om du finns med på mina.

MVH Nea
 

René

New member
Fastnade jag på någon?:)

Tack alla för en jättekul helg. Det finns inget dåligt väder bara dåliga däck:eek:
 

Monica

New member
Äntligen

har Pixbox bestämt sig för att gilla mig :D Nu är bilderna uppe in alles :D:D

@ Ducatista jag hoppas det ligger fint på smaklökarna :D

@ Dejt jag har fyra foton, 2 bra, 2 mindre bra...ett ser du nedan (tack för trevligt sällskap!)

@ René skojar du? en hel drös :D en ligger på pixbox
 

René

New member
har Pixbox bestämt sig för att gilla mig :D Nu är bilderna uppe in alles :D:D

@ Ducatista jag hoppas det ligger fint på smaklökarna :D

@ Dejt jag har fyra foton, 2 bra, 2 mindre bra...ett ser du nedan (tack för trevligt sällskap!)

@ René skojar du? en hel drös :D en ligger på pixbox

Sorry! såg den nu. :) Hur hittar jag dom andra ca 1100 bilderna?
 

yve

New member
Hej Monika

Tack för senast, har du några foto på en svart triumph ST 1050 med lite schackrutor på? Jag har ett svart Lindstrands ställ med vita rutor, svart vit hjälm med rutor och Engelska flaggan i pannan, körde grön grupp med Håkan som Instruktör. Du trodde du hade fått ett par foto på mig , du kände igen mitt ställ, Yve stuga 10
 

Monica

New member
Tack för senast, har du några foto på en svart triumph ST 1050 med lite schackrutor på? Jag har ett svart Lindstrands ställ med vita rutor, svart vit hjälm med rutor och Engelska flaggan i pannan, körde grön grupp med Håkan som Instruktör. Du trodde du hade fått ett par foto på mig , du kände igen mitt ställ, Yve stuga 10

jeppsson, peppsson, jag lyckades att få några :D

Här är ett från fredagen mellan regndropparna :D
 
Top