BKK Kinnekulle 3/5-09 (platser kvar)

Catman

Just for the fun of it...
Passa på att anmäla er.
vi har några platser kvar till Kinnekulle den 3/5-09.

/Tom
 

fredrikwallin

New member
ngn som åker ned till kinnekulle 2-3/5

Hej tänkte kolla om ngn åker ner med släp/bil från/genom stockholm och har en plats över... :confused:
 

medic

New member
Hej Catman eller någon annan instruktör. Jag tänkte anmäla mig till denna kurs men har några frågor innan jag gör det.
Det är nämligen så att jag har skickat in mitt utländska körkort till Länsstyrelsen här i Örebro för byte till svenskt. Jag har en kopia på mitt körkort som jag ska visa upp för Polisen ifall jag blir stoppad, allt enligt Länsstyrelsens instruktioner. Då jag inte har något plastkort för tillfället kommer jag bli insläppt in på banan?
Vill ju inte punga ut med 1400 kr för ingenting.

Tacksam för svar.
 

PeW

New member
Det är helt OK om du har ett papper som visar att du har ett KK.
Det gäller ju även för farbror blå!

PeW
Instruktör
 

medic

New member
Det är helt OK om du har ett papper som visar att du har ett KK.
Det gäller ju även för farbror blå!

PeW
Instruktör

Det är inte något speciellt papper, utan en kopia på mitt körkort. Dock tydlig och man kan läsa alla beteckningar. Fortfarande ok?
 

Catman

Just for the fun of it...
jag inväntar svar från en av våra instruktörer som är polis.
Meddelar dig så fort jag har fått svar. Så vet vi att det blir 100% rätt direkt
Men min spontana reaktion är att det är godkänt

/Tom
 

medic

New member
jag inväntar svar från en av våra instruktörer som är polis.
Meddelar dig så fort jag har fått svar. Så vet vi att det blir 100% rätt direkt
Men min spontana reaktion är att det är godkänt

/Tom

Hur går det? Sista anmälningsdatumet är imorgon.
 

Catman

Just for the fun of it...
Enligt polisen och Länstyrelsen, så är det ok.
Så länge det är en fotostatkopia och inte bara ett papper.
Alla uppgifterna måste vara synliga, namn och personnumer samt behörigheterna.
Det gör att vi kan ringa på plats och kontollera dina uppgifter om det blir tvivel.

Välkommen.

/Tom
 

medic

New member
Enligt polisen och Länstyrelsen, så är det ok.
Så länge det är en fotostatkopia och inte bara ett papper.
Alla uppgifterna måste vara synliga, namn och personnumer samt behörigheterna.
Det gör att vi kan ringa på plats och kontollera dina uppgifter om det blir tvivel.

Välkommen.

/Tom

Nu har jag bokat in mig. Vad är en fotostatkopia? Sak samma, jag tar med mig min kopia där allt syns väl, tar med mig passet, kanske jobb-ID också för säkerhets skull ;) Länsstyrelsen har mitt körkort då jag ringt dem och frågat så jag hoppas det inte blir något problem. Hoppas bara att inte vädret blir för kallt.
Tack för hjälpen. Vi ses på banan.
 

Monsterdiggaren

New member
Nu har jag bokat in mig. Vad är en fotostatkopia? Sak samma, jag tar med mig min kopia där allt syns väl, tar med mig passet, kanske jobb-ID också för säkerhets skull ;) Länsstyrelsen har mitt körkort då jag ringt dem och frågat så jag hoppas det inte blir något problem. Hoppas bara att inte vädret blir för kallt.
Tack för hjälpen. Vi ses på banan.

Fotostatkopia är ett gammalt namn på vanliga papperskopior från vanliga kopieringsmaskiner. Jag antar att vad Catman menar är att det som du måste ha är ett papper som är en kopia av ditt körkort, inte bara ett papper där det står att du har ett körkort för det kan ju vem som helst skriva.
 
Top