BKK i Linköping 22/7

ptre

New member
Jag vill med detta inlägg passa på att tacka alla från SMC som var med och gjorde denna dag så lyckad! Jag hade kanonkul, lärde mig mycket (vilket bara bevisar hur mycket till jag har att lära mig :rolleyes: ) och träffade en massa goa och glada mc-åkare.

Jag hade en kompis där som tog en massa bilder (drygt 500 st.) som jag bränner på en DVD och skickar till SMC, så får vi hoppas att i alla fall några kommer ut på nätet.

Kör säkert!

Patrikw

New member
Ja väldigt lyckad dag. Tack till alla duktiga arrangörer och glada deltagare.
Kändes som tipsen man fick av Erik var grymt bra vilket gjorde att man kunde ta hojåkandet ännu ett steg längre =)

/Patrik - Blå R6 01

S1000RR

New member
Jag vill med detta inlägg passa på att tacka alla från SMC som var med och gjorde denna dag så lyckad! Jag hade kanonkul, lärde mig mycket (vilket bara bevisar hur mycket till jag har att lära mig :rolleyes: ) och träffade en massa goa och glada mc-åkare.

Jag hade en kompis där som tog en massa bilder (drygt 500 st.) som jag bränner på en DVD och skickar till SMC, så får vi hoppas att i alla fall några kommer ut på nätet.

Kör säkert!

Släng upp några bilder här osså.
Är det platsbrist, så skicka en kopia på skivan till mig så löser jag det.
Hälsningar Lasse (en av arrangörerna och instruktör i steg 1 i medelgruppen)

kingpin2

New member
Jag håller med fullständigt att det var en kanon dag som var lärorik på många sätt!:)
Instruktörena? som var med ska ha ett stort tack!

Ptre var det du som åkte ner till Västervik efter kursen?

Jag skulle kunna tänka mej lite bilder om det går att lösa på något vis!
Det skulle vara kul att ha några ifrån den dagen man förlorade oskulden!
Om man nu är med på något av dem vill säga.

ptre

New member
Länk till bilder

Hej,

Här kommer en länk SMC BKK Linköping 2007-07-22 till ett antal bilder från dagen. Jag har inte kollat kvaliteten på dem, men tyckte att det var lika bra att slänga upp dem så snabbt som möjligt.

Hör av dig om du vill ha någon/några bilder skickade till dig med bättre upplösning (ca. 3-4 MB/foto).