BKK i Östersund...?

HighfidelitY

New member
Nu tycker jag vi tar å styr upp en BKK i stan. Kan vi bli 20 pers så går det att ordna. Jag får ihop fyra personer å då behövs det bara sexton till! ;)

Om det är nån som är intresserad kan jag försöka kolla med någon av gocartbanorna om vi kan hålla till där. Posta här om det låter kul!

Hoppas det är fler än jag som är sugen!

Mvh // Jocke
 

#46

New member
Nu tycker jag vi tar å styr upp en BKK i stan. Kan vi bli 20 pers så går det att ordna. Jag får ihop fyra personer å då behövs det bara sexton till! ;)

Om det är nån som är intresserad kan jag försöka kolla med någon av gocartbanorna om vi kan hålla till där. Posta här om det låter kul!

Hoppas det är fler än jag som är sugen!

Mvh // Jocke

Hej närmaste Sporthojsinstruktör här:)

Jag och Niklasinorr från Luleå kommer gjärna och jobbar någon helg till sensommaren eller hösten;)
Sen har jag ett glatt gäng från Rörberg i Gävle!

Per
 

HighfidelitY

New member
Hej närmaste Sporthojsinstruktör här:)

Jag och Niklasinorr från Luleå kommer gjärna och jobbar någon helg till sensommaren eller hösten;)
Sen har jag ett glatt gäng från Rörberg i Gävle!

Per

Fan vad nice! Håller på att jaga ihop folk här. Annars kommer jag till Skellefteå eller nåt! "Om inte berget...." :)

Men... Det verkar ju faktiskt vara fler som är intresserade!

Jocke
 

Lynd

New member
Jag känner att i mån av tid åker jag gärna till Skellefteå eller liknande för att köra en BKK! Det var ruskigt roligt förra sommaren!
 
Top