BKK Gelleråsen 11 maj

ezzo

New member
Just nu finns det mycket gott om platser kvar på denna kurs den 11 Maj.
Kurser är en BKK och har i dagsläget ca 30 anmälda.
Jag är TL för denna kurs och har bokat upp instruktörer för dubbla antalet deltagare.

Här finns det nu en otrolig chans att nästan få en egen instruktör för en dag.

Hasta in och boka upp er.
https://www2.svmc.se/school--kurser-...ol&subType=bkk
 

Hansi

Skrivit för mycket
Jag kommer dra upp hojen på släp är det planerat. Men jag kör både 10/5 och 11/5, åker upp 9/5 och sover ut på hotell. Just nu är det lite oklart om exakt vad det blir för ekipage, lutar åt grand cherokeen + häststläpet = den som vill dela soppakostnaden får stå ut med att det drar knappt 2l/mil :)
 

lime

Skriver inte
När måste man anmäla sig som senast?

Om det finns plats, i teorin samtidigt som det startar. I praktiken är en vecka innan det senaste jag skulle rekommendera om det fortfarande finns platser kvar.

Vi ser ju annars att ni anmäler er så tidigt som möjligt så att vi kan planera så bra som möjligt.
 

Carnivore

New member
Om det finns plats, i teorin samtidigt som det startar. I praktiken är en vecka innan det senaste jag skulle rekommendera om det fortfarande finns platser kvar.

Vi ser ju annars att ni anmäler er så tidigt som möjligt så att vi kan planera så bra som möjligt.

Ok, hojen droppar nämligen lite kylarvatten och jag måste lokalisera och åtgärda det först och vågar inte anmäla (betala) förräns jag vet att det är åtgärdat... det är inget allvarligt utan förmodligen en miniminiläcka i en slang, men man vet ju aldrig.
 

77mats

New member
Tänkte försöka hyra en stuga vid banan om det finns nån ledig?

Om inte annat så om det finns sängplats över i hotellrum eller stuga så hör av dig/er, så blir det en till som är med o betalar :)
 

Spiff

New member
Ett tips på billigt boende är Hotellets "Vandrarhemsrum" lite enklare, typ ingen tv men rätt mycket billigare om jag fattar det rätt.
 

SGM

Moderator
Ett tips på billigt boende är Hotellets "Vandrarhemsrum" lite enklare, typ ingen tv men rätt mycket billigare om jag fattar det rätt.

Klart bästa boendet sommartid är på Lunedets camping - superskönt att komma ut till vattnet efter en dag för lite grill&bad, och det är 5 minuter från banan...
 

jompa25

New member
Ja det finns små stugor. Inget för oss med ...ehh...kräsna ryggar dock. Inge kul att börja bankörningsdagen med trött rygg, blir illa nog ändå efter några pass :)

Och vad ni än gör ta inte den stora stugan med duschen i källaren.
Lite sista färden över den..:eek:
 

SGM

Moderator
Ja det finns små stugor. Inget för oss med ...ehh...kräsna ryggar dock. Inge kul att börja bankörningsdagen med trött rygg, blir illa nog ändå efter några pass :)

Pip-pip. :D Det är stugor i samma klass som det är vid banan, och de verkar folk inte ha några problem med (vill minnas det rör sig om samma pengar med).

På plussidan är en fin badplats med bra grillmöjligheter...kan lova det är som balsam för själen kvällen efter en bandag.
 
Top