BKK Gälleråsen 30/5

LGKarlsson

New member
Tack alla instruktörer och deltagare för en trevlig och rolig dag.
Tack Gert P för ditt inspirerande sätt som instruktör i vår grupp (steg 4 mellanbråttom).
Tack Ezzo för din specialkurs i omkörningsteknik, spännande att åka på alla kurbsen!!!:eek:
Det här får jag aldrig nog av, det är verkligen superkul!!!:D

På återseende!!
LG
 

evve

=)
Håller med! Tack Gert silverpilen..? *s* Ezzo ledare och alla andra samt trevliga killar i steg 4 mittimellan:)
Kanondag!

Snart dags igen! / Eva

(depåsvängen är extra spännande ibland)
 

Grokum

New member
Lyckad dag

Instämmer! Det var kanon på alla sätt :)

Nån som vet namn på instruktör steg 1 mellan? Svart hoj. Tror han hade tält längst till höger i depån.
 

pilbåge

New member
Härligt:

Håller med! Tack Gert silverpilen..? *s* Ezzo ledare och alla andra samt trevliga killar i steg 4 mittimellan:)
Kanondag!

Snart dags igen! / Eva

(depåsvängen är extra spännande ibland)

Hejsan Eva! Du kom till banan ödmjuk innför körningen tog till dig allt snodde
allt av oss Esso hängde du på som ett frimärke han kollade bara om du hade
crosstackterna kvar o det hade du*S*Jag såg hur du förbättrades hela tiden,det är kul att se hur bra man kan bli på två dagar toppen,ta nu det lungt
backa lite så kommer du att bli ännu bättre.Pilas
 

evve

=)
Hejsan Eva! Du kom till banan ödmjuk innför körningen tog till dig allt snodde
allt av oss Esso hängde du på som ett frimärke han kollade bara om du hade
crosstackterna kvar o det hade du*S*Jag såg hur du förbättrades hela tiden,det är kul att se hur bra man kan bli på två dagar toppen,ta nu det lungt
backa lite så kommer du att bli ännu bättre.Pilas

Pilas,ja det kändes att man skenade i väg där mot slutet, både bra och dåligt. Hela dagen var o blev verkligen lärorik på nästan:)alla vis. Och glad att det slutade på nästan. Men backa,ja. Tack än en gång för en kalasadag!/Eva
 

LGKarlsson

New member
Cross är kul....också!

Tjena
Helt klart bör man behärska både cross och rr om man skall åka i spåren efter ezzo!:)
Tittade på lite satellitbilder över mittsverigebanan, det ser ut som det ligger en crossbana i mitten av banan. Kan man prova båda banorna under en helg:confused:
Hälsn LG
 
Top