Bilder från västerås 3/5?

TrollUnge

New member
jag är oxå jättenyfiken =) såg att det sprang runt en fotograf där. Vore kul å se faktist =)

Rotor

New member
Reggade mig precis här.
Jag är den skyldige "fotografen", kul att ni gillade bilderna. :)

TrollUnge

New member
Umm...den där 400:an - tyckte mig känna igen dig, men glömde fråga - du körde möjligtvis inte upp i slutet av maj i Västerås? :D

Pratade lite Z750 och var allmänt nojiga på Hässlö. :D

/J

allmänt nojig på hässlö & Z750 *saknar* känner ja igen :eek: Ja körde upp 12e maj 2008. Men ja hade ju inte min 400a då :confused:

Edit: så ere bra om man läser ordentlit oxå :rolleyes: du kände igen mig skrev du, inte hojen *hehe*

På BKKn va ja på tok för nervös för att känna igen nån eller va social alls så du får nog friska upp mitt minne :eek: ja har ju 3 killar & välja på från uppkörningsdagen :p

Last edited:

aRWe

Member
allmänt nojig på hässlö & Z750 *saknar* känner ja igen :eek: Ja körde upp 12e maj 2008. Men ja hade ju inte min 400a då :confused:

Edit: så ere bra om man läser ordentlit oxå :rolleyes: du kände igen mig skrev du, inte hojen *hehe*

På BKKn va ja på tok för nervös för att känna igen nån eller va social alls så du får nog friska upp mitt minne :eek: ja har ju 3 killar & välja på från uppkörningsdagen :p

Då tycker jag att du ska dyka upp fler gånger på Hälla.
Och en liten pippifågel viskade i mitt öra att du gjorde stora framsteg där.

TrollUnge

New member
Då tycker jag att du ska dyka upp fler gånger på Hälla.
Och en liten pippifågel viskade i mitt öra att du gjorde stora framsteg där.

Det kommer jag absolut att göra! Men det blir tyvär inte förns i höst nästa gång för nu e ja påväg utomlands ett par månader.
Jo, den lilla pippifågeln hade rätt :) Från att ha vart k a t a s t r o f på första körningen så kunde det bara bli bättre :p & mersmak gav det ju så det måste ha gått hyffsat iaf :D Får väl se om ja vågar mig på storbana nästa säsong :eek::rolleyes:

SGM

Moderator

Hum...jag körde upp i slutet av maj, det var jag från Rolands (svart/vitt berikställ, vit araikruka), tillsammans med en hypernervös ung grabb som körde upp för 125:a (åsså Rolands).

Tyckte absolut bestämt jag kände igen dig, annars lär du ha en dubbelgångare. :D

/J

TrollUnge

New member
Hum...jag körde upp i slutet av maj, det var jag från Rolands (svart/vitt berikställ, vit araikruka), tillsammans med en hypernervös ung grabb som körde upp för 125:a (åsså Rolands).

Tyckte absolut bestämt jag kände igen dig, annars lär du ha en dubbelgångare. :D

/J

hmmm *fundeklura* :rolleyes: ja har inte en susning va folk hade på sig den dagen :)eek: ja måste ha vart nervösare än ja kände mig. Eller bara fokuserad :D) minns bara atte va en kille som körde upp på privat hoj som hade problem med den, å nån (samma kille kanske?) som sku köra upp för mellanklass, men det vart nå strul för han hade inte meddelat det i förväg. Å så vitt ja förstog va vi 3 av 4 som klara uppkörningen. Va ni bara 3 på din uppkörning? Körde du för Jussi oxå? Nu blir ja helt sjukt nyfniken på vem du e *hehe*

*hihi* spännande me en dubbelgångare annars :) nästa gång du ser mig (eller min dubbelgångare) får du faktist komma fram å hälsa *bestämmer*