Bilder från Stockholms Mässan

Strömma

New member
Lite "Off-Topic" kanske, men jag måste bara slänga med två bilder som avslutning på den här riktigt fina Volvo P1800 ES 73:an. Den stog utställd på Volvo i Segeltorp, så vi "snubblade" mer eller mindre över den när vi stannade för att kika på en bil i hemväg. Ibland är iaf nästan allt guld som glimmar :rolleyes:





Well folks, mer än så här har jag inte laddat upp ännu, så det får väl räcka för nu. Finns fler bilder, men på dom flesta av dom är det allt för mkt posering för att det ska vara kul att titta på så här. Å andra sidan var ju tanken med tråden att fler än jag skulle fylla på med bilder, och eftersom jag vet att jag missade en hel del som jag hade velat se, så lämnar jag nu resten till er :)
 
Last edited:

steFAN

New member
Det var ju för väl att det kom en *riktig* motorcykel på tredje sidan! Jag började misströsta när jag inte såg nån guldvinge bland Hondorna. Men du sparade väl det bästa till sist!;)

Goldwing hör inte hemma på mcmässa......Det är ju bussar....
 

Strömma

New member
Så har man då lärt sig två saker idag...

  1. Det hade varit rätt smart att lägga upp bilderna i tråden som thumbnails, dvs klickbara bilder, där man bara öppnar de man verkligen är intresserad av att se.
  2. Intresset för att se bilder från mässan var betydligt större än jag kunde ana.
Jag "hostar" alla bilderna i tråden här på ett account hos Photobucket, och där kan man då lägga upp en rätt stor mängd bilder gratis. Vad jag däremot totalt missade var att man har en begränsad bandbredd per månad på 10GB, vilket iofs borde räcka ungefär hur långt som helst. Men i och med att jag lade alla bilder i "fullstorlek", kombinerat med att tråden har visats över 1400 gånger, så tog bandbredden slut idag...

När bandbredden tar slut så visas inte bilderna längre innan en månad har gått och man börjar om på nytt, och det hade ju varit rätt trist att ha en tråd med bara "tomma bildhållare", så det blev till att uppgradera och betala för PRO med obegränsad bandbredd. Men det är iaf kul att tråden har visats så många gånger, och man kan väl därigenom anta att det har varit uppskattat.

Så nu är det bara att kika på gärnet ett år framåt, så får jag väl betala för ett år till efter nästa mässa :D
 
Top