Bilder från Stockholms Mässan

Strömma

New member
Lägger upp lite bilder här för er som inte kunde besöka mässan av någon anledning. Bara att fylla på med fler för den som vill...

Börjar med ett par riktiga godingar :)

Klicka på bilderna för att visa helbild





Aprilia och Buell...







Bmw..





 
Last edited:

Strömma

New member
Avslutar med ett par riktiga sagobilder. Inte riktigt "my cup of tea", men visst är den läcker?



 
Last edited:

Strömma

New member
Justa bilder,man blir ju "lyrisk" o väntar på våren!!
Jo, man tog ju bilderna för att ha att något som lättar upp och tar ned abstinensen när snön yr utanför och våren känns långt borta ;)

Funkar inget vidare dock, för efter en stunds tittande är suget värre en någonsin :rolleyes:


Seså folks, nu har jag fyllt ett par sidor själv, och i princip bara med bilder på sport/street och sporttouringhojar. Så fyll nu på med bilder på allt annat som fanns att titta på, custom/kromslädar, vingar, choppers mm, så blir det här en riktigt trevlig tråd för alla som inte kunde vara där och kolla live :)
 

Strömma

New member
*host* den blå/gula glidar "yaman" är en Suzuki M1800R som är Öhlinskittad.
Vilken då? Var hittade du den?
Kom faktiskt med fel av misstag, men jag får väl skylla på att det var för att det är en sån däringa kustpråm eller vad dom nu heter...
:D :D :D
 
Last edited:

Strömma

New member
På "begäran" får jag väl lägga in ett par bilder på en Öhlinskittad Suzuki M1800R då :D



 
Last edited:

steFAN

New member
Snygga bilder,nu kan jag kasta mina jag tog med nallen....!!Jag plåtade ungefäre samma hojar!!Gillar tuonon skarpt!!//S
 

Svampe

New member
På "begäran" får jag väl lägga in ett par bilder på en Öhlinskittad Suzuki M1800R då :D
Ingen begäran direkt, såg bara fel ut när det stod Yama över en Sukka.
Men det finns väl andra som verkligen går i gång på sånt. Gaffeln skulle jag iof gärna ha, men det är allt.
 
Top