Bilder från BKK+SHK Kinnekulle 14-15/6 någon?

Krokodil

New member
Jag hann tyvärr inte fota under det tajta schemat. Är det någon som har sjyssta bilder eller (ännu bättre) filmsnuttar så man ser hur kurvtagningarna såg ut. Första två passen är inte av intresse :D Vill tacka instruktörerna för deras feedback och klockrena tips!! Min Viffer är fortfarande i shocktillstånd, ville bara svänga hela vägen till jobbet! ;)
 

tobbe.kallenas

New member
Kinnekulle

Jag hann tyvärr inte fota under det tajta schemat. Är det någon som har sjyssta bilder eller (ännu bättre) filmsnuttar så man ser hur kurvtagningarna såg ut. Första två passen är inte av intresse :D Vill tacka instruktörerna för deras feedback och klockrena tips!! Min Viffer är fortfarande i shocktillstånd, ville bara svänga hela vägen till jobbet! ;)

Det kommer att finnas på SH inom en snar framtid.
mvh /T
 

TommyVince

New member
Kinnekulle bilder

Jag hann tyvärr inte fota under det tajta schemat. Är det någon som har sjyssta bilder eller (ännu bättre) filmsnuttar så man ser hur kurvtagningarna såg ut. Första två passen är inte av intresse :D Vill tacka instruktörerna för deras feedback och klockrena tips!! Min Viffer är fortfarande i shocktillstånd, ville bara svänga hela vägen till jobbet! ;)

Hejsan det var jag som fota på Kinnekulle igår... Här kommer bilderna från Kinnekulle 15-6 http://picasaweb.google.com/TommyVince92/Kinnekulle2008

om ni vill ha högre upplösning mejlar jag gärna bilderna för 20 kr stycket, eller fem för 40 kr. Jag kan även framkalla och skicka mot betalning.

Mejl: Terror_tommy@hotmail.com

MVH// Tommy Vince
 
Last edited:
Top