Best of Route 66 -2011

NicklasP

New member
Hej,

Jag är anmäld till SMC-Resan "Best Of Route 66" som går av stapeln mellan 19-29 Augusti.

Tänkte att jag skulle skapa en tråd för folk som ska med för att dela med sig av sina förberedelser och/eller förväntningar.

87 dgr kvar nu och jag är redan uppspelt över resan.

Hoppas SMC skickar ut mer information om resan gällande:

-Visum (Har hört att man ansöker på nätet innan resan.)
-Packning (Finns följebil eller gäller det att packa mjukt för att rymmas i MC-väskorna)
-Rekommenderad klädsel (Säkerhets ställ/Jeans T-Shirt).

Vi Hörs och Syns.
/Nicklas
 

KTM 950

New member
Tjena,
Nu börjar det närma sej:)
Tycker det är lite dåligt att det inte har kommit någon information ännu, är ju inte många dagar kvar tills vi ska betala hela resan. Jag ringde och pratade med en tjej på smc som sa att dom har köpt den resan av ett norskt bolag och att vi ska få information av dom. Det hon kunde berätta var att det är ingen följebil så det blir typ flyga i mckläderna med hjälm som handbagage.
Jädrar vad sköj det ska bli.

/Danne
 

Maru

New member
Tjena,
Nu börjar det närma sej:)
Tycker det är lite dåligt att det inte har kommit någon information ännu, är ju inte många dagar kvar tills vi ska betala hela resan. Jag ringde och pratade med en tjej på smc som sa att dom har köpt den resan av ett norskt bolag och att vi ska få information av dom. Det hon kunde berätta var att det är ingen följebil så det blir typ flyga i mckläderna med hjälm som handbagage.
Jädrar vad sköj det ska bli.

/Danne

Nästa gång får du åka med http://www.route66usa.info/ så kan du flyga i vilka kläder du vill. :) SMC köper den resa du ska på av mcreiser.no
 

zaphyr

New member
Hej,

Jag är anmäld till SMC-Resan "Best Of Route 66" som går av stapeln mellan 19-29 Augusti.

Tänkte att jag skulle skapa en tråd för folk som ska med för att dela med sig av sina förberedelser och/eller förväntningar.

87 dgr kvar nu och jag är redan uppspelt över resan.

Hoppas SMC skickar ut mer information om resan gällande:

-Visum (Har hört att man ansöker på nätet innan resan.)
-Packning (Finns följebil eller gäller det att packa mjukt för att rymmas i MC-väskorna)
-Rekommenderad klädsel (Säkerhets ställ/Jeans T-Shirt).

Vi Hörs och Syns.
/Nicklas

Du kan väl skriva lite om hur det var?
 
Top