Berlin på MC????

Mia Wilén

New member
Hej!
Är det någon som vet en rolig väg från Stockholm- Berlin och billiga övernattningställen i Berlin under Juli-Augusti månader.
Hälsningar Mia & Kenth
 

stig andersson

New member
Berin

Hej!
Är det någon som vet en rolig väg från Stockholm- Berlin och billiga övernattningställen i Berlin under Juli-Augusti månader.
Hälsningar Mia & Kenth

Hej
Har övernattat flera gånger, senast i augusti 07 på ett hotell som heter Kastanienhof det ligger 15- 20 min med mc väster om Berlin C. senast kostade det ca 25 pengar.
du kan kolla in deras hemsida om aktuella priser.
www.kastanienhof-elstal.de

Kör försiktigt
stig
 

janka

New member
Hej!
Är det någon som vet en rolig väg från Stockholm- Berlin och billiga övernattningställen i Berlin under Juli-Augusti månader.
Hälsningar Mia & Kenth

Här är en väg jag åkte ner mot Berlin 2005 inritad på en karta över Rygen.
Billiga hotell kan jag dock inte hjälpa dig med runt 600:- om du inte är i centrum med frukost brukar man komma undan med!
 
B

Batman

Guest
Övernattningsställen

Hej!
Är det någon som vet en rolig väg från Stockholm- Berlin och billiga övernattningställen i Berlin under Juli-Augusti månader.
Hälsningar Mia & Kenth

Hej Mia o Kenth!
Rolig väg vet jag inte, jag var ner till nordvästra Frankrike i sommras och körde bara Autobahn. Men jag hade en folder till Formule1 hotellen med mig. Det kostar c:a 275 kr/natt oavsett om du är ensam eller tre st. i rummet. Det finns ganska många i Tyskland.
Micke

www.hotelformule1.com
 
Top