Bankörning året runt

HåkanP

New member
Ha

Har redan tröttnat på vintern. Tycker vi skall kräva inomhushallar av typ Gelleråsen eller liknande. Kan de bygga in bandyarenorna så....

Ett annat bra förslag är att SMC ordnar containertransport med båt av våra cycklar till typ kanarieöarna och sedan annordnar bandagar där under vintern så man typ kan åka ner på en 14 dagars semester och köra bana varje dag. Sätt igång... Jesper & Patrik. :)

V Saarela

New member
Hade tänkt nästa år kanditera som ordförande för SMC Riks.

Jag lovar:
Medlemsavgiften höjs med 15 kronor och då ingår fri transport mellan nov-mars fyra ggr om året av hoj till kanarieöarna. Detta gäller from år 2012. Under 2011 bygger vi banan(ingår givetvis i nämnda avgiftshöjning)

swischmc

New member
Hade tänkt nästa år kanditera som ordförande för SMC Riks.

Jag lovar:
Medlemsavgiften höjs med 15 kronor och då ingår fri transport mellan nov-mars fyra ggr om året av hoj till kanarieöarna. Detta gäller from år 2012. Under 2011 bygger vi banan(ingår givetvis i nämnda avgiftshöjning)

E de redan 1 april?? Eller är du seriös?

I övrigt tycker jag att alla förslag som förlänger säsongen är bra. Som regional global uppvärmning, så vi kan köra året runt även i norra delarna av Svea Rike. :p

HåkanP

New member
E de redan 1 april?? Eller är du seriös?

I övrigt tycker jag att alla förslag som förlänger säsongen är bra. Som regional global uppvärmning, så vi kan köra året runt även i norra delarna av Svea Rike. :p

Nä 15 kr låter lite mycket i medlemshöjning....:eek::D:D