Balaton

Nea

New member
Hej vi ska ner till Balaton i Ungern i sommar och ja undrar nu om det finns nån här på forumet som har tips på bra boende.

MVH Nea

Nea

New member
Jag har läst dom andra svaren men vi är ute efter hotell eller Hostel ingen camping om inte där finns stugor.

Hansolof

New member
Hej
Jag var i Balaton-Almadi förra sommaren. Kom in ca 8 fredag kväll och högg på små handgjorda skyltar om rum uthyres. Fanns flera stycken och ca 9 var vi installerade i en tvårumslägenhet med egen parkering bakom lås och bom. Hyfsat billigt också, ca 150-200 per pers. Vi betalade med Euro. Jag fick intrycket att det vimlar av uthyrningsrum/lägenheter runt denna badbalja. Mycket trevligt område som rekommenderas. Trevlig resa!

Nea

New member
Hej
Jag var i Balaton-Almadi förra sommaren. Kom in ca 8 fredag kväll och högg på små handgjorda skyltar om rum uthyres. Fanns flera stycken och ca 9 var vi installerade i en tvårumslägenhet med egen parkering bakom lås och bom. Hyfsat billigt också, ca 150-200 per pers. Vi betalade med Euro. Jag fick intrycket att det vimlar av uthyrningsrum/lägenheter runt denna badbalja. Mycket trevligt område som rekommenderas. Trevlig resa!

Vi är 7 st så det hade varit skönt att boka innan vi åker, har hittat ett i Tiharny men ganska dyrt, kanske bäst att ligga en bit ifrån badbaljan :)

gedeonbacsi

New member
Tjena Nea
Mina Föräldrar har hus nere i Ungern vid Balaton sjön,Byn heter Alsopahok 6km från Balaton sjön närmaste stora stad är Kesthely,när skall ni dit? du vet att det är harley träff i början av juni.vill ni sova över hos dom så kan du få deras nr, min mail adress erikkovacs@hotmail.com:p