Bagage/topbox hållare till Suzuki GSX600F '99

woodbase

New member
Hej!

Jag letar efter en bagagehållare till häcken på min GSX, men jag verkar bara hitta något i England eller på eBay? Är det verkligen så ovanligt att vilja ha med lite bagage på en sån hoj? [emoji849]


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

TMax500

Member
Eller här:
https://www.givi.it/my-motorcycle#SUZUKI,GSX_600_F_(98_>_02)

Sedan får du förstås köpa själva boxen också. Finns ju i ett antal storlekar.

Vill du inte köpa på nätet så torde någon av dina lokala handlare kunna ta hem detta. Hojen är ju några år, men med tanke på att grejorna finns på Givis hemsida så borde det kunna gå att beställa hem dem.
 
Last edited:

woodbase

New member
Tackar för svaren... Tyvärr var det som väntat - jag har torskat :slagen:

Är ny i MC världen, hittade en top box "går att montera på de allra flesta motorcyklar" Läste jag... missade bara: "som har någon form av pakethållare bakom sadeln" :slagen: :slagen:

O har såklart öppnat paketet o trodd jag skulle sätta på den innan jag upptäckte mitt fel :rolleyes:
 

TMax500

Member
Skall du ha toppbox för vardagsbruk? T ex för hjälmen till och från jobbet?

Eller för resor? I det senare fallet hade jag kanske tittat på sidoväskor istället. Eller både och. Lägre tyngdpunkt, bättre placering av lasten. Aerodynamiskt bättre lösning. (Och oftast snyggare än toppbox.)

En del gillar tankväska. (Det gör inte jag. Tycker att den mest är i vägen. Men var och en blir lycklig på sin fason... ;) )
 

woodbase

New member
Ja det var till vardagsbruk... men får kolla in lite andra lösningar kanske ;)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Top