Bästa klubbsida

hanshultsfred

New member
Surfar runt bland olika mc-klubbars hemsidor och tycker att de flesta sidor otroligt dåliga. Kan man få tips på några bra hemsidor (mc-klubbar) och vad tycker ni man ska göra för att hålla sidan och intresset uppe under vinterhalvåret?
Vår klubbs hemsida finns på www.hultsfredsmc.se

tersan

New member
Svenska Ducatiklubbens hemsida är riktigt bra.
Möjligt, fast vi ickemedlemmar nås av en trögladdad sida som till stor del är stängd.

Har inte hittat så många bra klubbsidor annars, kanske beror på att hojklubbar bygger på verkliga träffar och aktiviteter? Rent webbaserade hojsammanslutningar, som t ex www.vfr-forum.se , tycker jag är bättre ur internetsynpunkt.

Hellman

New member
Möjligt, fast vi ickemedlemmar nås av en trögladdad sida som till stor del är stängd.

Har inte hittat så många bra klubbsidor annars, kanske beror på att hojklubbar bygger på verkliga träffar och aktiviteter? Rent webbaserade hojsammanslutningar, som t ex www.vfr-forum.se , tycker jag är bättre ur internetsynpunkt.

Men det är väl inte vårat fel att du kör fel märke? ;)

tersan

New member
Men det är väl inte vårat fel att du kör fel märke? ;)
Svårt att svara på... jag kommer ju liksom inte in på sidan, så jag lever kvar i tron att ert märke är dyrt, svårmekat och går sönder även om hojen står still i garaget... :D

Hade jag kunnat läsa på ert forum kanske en annan värld öppnat sig. ;)

Hellman

New member
Svårt att svara på... jag kommer ju liksom inte in på sidan, så jag lever kvar i tron att ert märke är dyrt, svårmekat och går sönder även om hojen står still i garaget... :D

Hade jag kunnat läsa på ert forum kanske en annan värld öppnat sig. ;)

Något måste vi ju göra för att bevara mysiken! Snart är ju Ducati en dussinhoj som all annan själlös skit. :D

Skämt åsido, har träffat andra som också velat läsa på klubbens forum men har ingen aning om varför inte utomstående kan det. Kan påtala det för "herrefolket" när tillfälle ges.

Annars är det bara mest ordbajsning där också precis som på andra forum men med en betydligt mer skojig prägel. Senast höll jag på att bli lynchad för jag kallade Apple för överprissatt, underpresterande och överdesignad skit. Det föll inte i god jord på ett ducatiforum om vi ska vara modesta... :D
Dock finns det en otrolig kunskap om märket (ducati alltså och inte överprissatta datorer och iFåner) i klubben, tro inget annat.

Medlemsskap kostar f.ö. bara dryga 300:- och ställer bara krav på att man har intresse för märket. Vad är 300 spänn? Två sötsliskiga drinkar på krogen som man ändå ångrar dagen efter...

Don Tomaso

New member
Som ordförande för "nystartade" apriliaklubben tycker jag vi har en bra kompromiss för vårt forum.
Som oreggad kan du bara se en del av sidan och inte skriva nåt,
reggar du dig gratis så kan du se lite mer av forumet och kommentera,
starta trådar etc.

Betalar du medlemskap på futtiga 200 kr per år får du full tillgång till alla delar av forumet där vi även har aktiviteter endast ämnade för fullt betalande medlemmar. Och dessutom 50 kr rabatt på SMC medlemskapet.:)

Var är sidan?
Här: www.lafamigliaaprilia.se
Gå gärna dit och kommentera här vad ni tycker.
Vill ni som oreggad se mer av vad som händer i klubben?

Mvh Rickard "Don Tomaso", il presidente för La famiglia aprilia Svezia.