Assenbiljetter, 5 st. MotoGP, Huvudläktaren

snalle

New member
Hej.
Är det någon som är intr. av biljetter på Huvudläktaren i Assen till sommarens MotoGP.
Tävlingsdagen är Lördagen den 26/6. OBS ”vår” Midsommardag. Jag har 5 st. biljetter över, detta p.g.a. att mina kompisar inte vill följa med, bl.a. för att det ska firas midsommar i stället.

Platserna är på Sektion C, rad 3. (Kolla på Assens hemsida, så kan ni se platserna där)

Priset är 97 € / st. + några kronor i avgift för att betala ”pengaöverföringen” till Assen.

Jag har jobbat som fan för att lyckas få tag i biljetter på huvudläktaren, så nu när man äntligen har fått tag i sådana så vill man ju inte gärna släppa dem ifrån sig. (Har 7 biljetter, vi är 2 som ska ner, resten är till salu) Jag är alltså inte ute efter att tjäna några pengar på biljetterna, utan vill få tag i folk så att jag kan lösa ut alla.

Är det någon som är seriöst intresserad, hör då av dig. Biljetterna ska var betalda i början på Mars, men ev. så vill jag ha handpenning tidigare.

Mvh Snalle
 

jonyl

New member
Hej
har eg tänkt mig BRNO men börjar fundera på en biltur till Assen ist, var några år sen jag var där, Huvudläktaren, är det start mål rakan ?. vet inte riktigt var man ser bäst, ev, så är jag intresserad, ska kolla om jag får någon med mig först. Ska ni hojja ner?

Mvh Johan
 

snalle

New member
Hej Johan.
Ja, huvudläktaren är längs med start/målrakan (och så har man koll på depån)
Ja, givetvis ska vi hoja ner.

Mvh Magnus
 

jonyl

New member
Hej Johan.
Ja, huvudläktaren är längs med start/målrakan (och så har man koll på depån)
Ja, givetvis ska vi hoja ner.

Mvh Magnus

Ok. måste få besked hur många vi blir, hör av mig isf. Är hojlös för tillfället så jag får åka droska ner :mad: har du tips på camping? sist jag var där så campa vi precis utanför start entrén, var väl lite livat, men nära till banan. Mvh Johan
 
Top