Arlanda TT maj 2012

Hoke

New member
"Nån hjävla moppegrejj"!?!?!?!?
Vilken adekvat beskrivning av min fina manliga motorcykel! :lol:

Lotek

#82 Superbike
"Nån hjävla moppegrejj"!?!?!?!?
Vilken adekvat beskrivning av min fina manliga motorcykel! :lol:

Eh, jamen den stämmer väl precis. Klockren beskrivning kan ju jag tycka då... moppegrej :saknarsmileyfördetjagvillgeuttryckförmenkanskebästså

Patrik Ericsson

New member
Det referat borde väl gå att klippa ut och användas i något samanhang? Vem är det på radion? Borde ju hyllas på något sätt.

Hoke

New member
Det känns som ett "Priceless"-moment på något sätt, jag skrattar fortfarande! Tack Gäggamojja! :victorious:
(idag satt originalljuddämparen på efter nattmeck med ny hållare till den)

bsajanne

New member
Fantastiskt vad det kommer fram hemligheter i oredigerat material. Bra med com-radio väldigt nära mobilen när man filmar! :)

Hatten

New member
Hoke fick flagan av mig med ett leende, geggmoppe tror jag visst han sa att det var.
Det var Geggamoja och jag som var på radion.

lime

Skriver inte
Men hörninini!!! Var är det för färg på Duccen?? Den är inte röd, för det finns det bara en flagga som är på radion... Den är tomatfärgad. Alternativt "mörkt rosa". ;)

Hansi

Skrivit för mycket
Lite mysåka utan broms. Nytt för idag är instrumentering av lutningsvinkel, tyvärr tappar den sync med filmen rätt fort.
Tror det är sista passet för dagen, mastervarven + något extravarv för egen njutning innan jag börjar jaga deltagare igen. Snabb grupp steg 4 svarta västar, men hela gänget ligger bakom nästan hela filmen. Det kommer läggas upp mer film från de andra passen senare.

https://www.youtube.com/watch?v=3KRhIAv_Rhw

Hansi

Skrivit för mycket
Alla passen jag filmade (3-7) är på väg upp i oredigerat skick.

Sista passet före lunch kommer nog upp i 3D imorgon, råkade nog kryssa i lite väl hög kvalitet för den vill ha 5 timmar på sig att rendrera nu...

Annars kommer du bara förbi med ett minne så löser vi det. Pass 6 är 2.7GB per kamera :)

Hansi

Skrivit för mycket