Arlanda TT lördag 12/5-12

chedst

New member
Hej på er tappra mc-vänner som nötte på i regnet igår.

Först och främst vill jag säga att jag inte på något sätt utger mig för att vara en fotograf. Jag tycker det är kul, och det är bara omständigheter som gör att jag råkade stå där med kameran igår.
Jag lurade ditt en kompis utan att ha bokat själv och när jag väl själv skulle boka var det fullt. Eftersom det var hans första SMC-kurs kände jag att jag ville vara där som moraliskt stöd :)

Kameran är inte speciellt bra, jag är halvdan på att fota och vädret gjorde det lite extra klurigt. Så då är det sagt.
Jag kom hem med 1485 bilder och har grovsållat ner till 693 stycken.
Egentligen skulle man behöva ta bort ännu fler men jag tror det viktigare att man får se sig själv på bild(jag vet hur lärorikt det kan vara), så jag har försökt plåta så många som möjligt.
Regskyltsuddning är inte kul kan jag även upplysa om :)

Är någon intresserad av högupplösta bilder får man skicka ett PM med bildnamn(klicka på info på bilden).
Uppge mig som fotograf om bilderna publiceras någonstans.

Håll till godo:
Bilder Arlanda TT 2012.05.12 av Christian Hedström
 

Lenchris

New member
Många fina bilder. Ger en närvaro om hur dagen var. Bilderna på mig visar att jag fortfarande har en bit kvar att lära. Tackar!
 

Peter1980

New member
Skoj att du fotade trots hällregnet :)
Trevligt att surra lite också, även om jag var lite halvupptagen av och till!
 

Medellin

New member
Stort tack för de fina bilderna! En eloge för att du orkade stå där och fota oss alla - tror verkligen inte att du missade någon. ;) Första gången jag själv hamnar på bild på motorcykeln dessutom, vilket är riktigt kul.

Hoppas på att få se mer från dig framöver. :tummenupp
 

Geggamoja

New member
Kul med så mycket bilder trots vädret!

Jag tar gärna en högupplöst av bild 375 till love@gronvall.nu

Tyvärr måste du ha haft nåt fel på kameran eller någon konstig inställning för jag är övertygad om att jag hade ett jävligt fett nedlägg och armbågsskrap just där.

Tack,
Love
 

chedst

New member
Du var en av de som var närmast skrap den dagen om det är någon tröst? :p
Bild(er) kommer lite senare idag.


Kul med så mycket bilder trots vädret!

Jag tar gärna en högupplöst av bild 375 till love@gronvall.nu

Tyvärr måste du ha haft nåt fel på kameran eller någon konstig inställning för jag är övertygad om att jag hade ett jävligt fett nedlägg och armbågsskrap just där.

Tack,
Love
 
Top