Arlanda ATT i slutet av juli?

Lenchris

New member
Skulle just anmäla mig till den planerade kursen på ATT i slutet av juli. Såg då till min bestörtning (eller liknande) att den var inställd. Varför har det blivit så? Har vi misskött oss tidigare?

Jag tycker att det är suveränt att ha en bana så nära Stockholm men nu verkar det inte vara möjligt förrän någon gång i augusti att köra där.

Hansi

Skrivit för mycket
Vad jag förstått så var det för få anmälningar fram till idag (färre än 10st) och att man inte förväntade sig tillräckligt många nya anmälningar fram till kursdatum. Jag tycker att man borde vara tydligare i kursinformationen om att man bör boka kurs i tid och inte vänta in i det sista med schoolsidan i ena fliken och smhi.se i andra fliken för att vara säker på att få bra väder :)

Lenchris

New member
Det var en riktigt tråkig anledning. Visste inte att man bör anmäla sig mer än en månad före kursdagen. Undrar om augustidagarna också håller på att frysa inne.

@nderz

New member
Nej det tror jag inte i och för sig svårt att sia om men kursen i juli var en på fredag, det har nog påverkat anmälningarna.

Kurserna i augusti och september är på lördagar och söndagar.

1a kursdagarna i år på ATT var på en helg och vi hade fler som ville vara med än vad som fanns plats till

Pisken

New member
hepp , skulle anmäla mig idag jue till den(nu typ , men ramlade på denna tråden), perfekt med semester å allt :(

åja får rannsaka almenackan å rådda lite med barnpass å sånt tills augusti istället (de värsta e att de e massa bröllop å "jämna födelsekalas" och dylikt hela aug känns det som :( )