Anderstorp 27/6

Jim

New member
Var kan man hitta bilderna som fotograferna tog under körningen på Anderstorp 27/6? :)
mvh
 

Yasha

New member
Du hade möjlighet att skriva upp dig på lista för att köpa en skiva med bilderna från dagen, 100 kr kostar den. Det går säkert att e-posta kursledningen nu efteråt också. Kolla informationen du fick innan kursen, så hittar du säkert en adress.


Jag kom ju på att en av de som går att kontakta är ju Sir Urban här på forumet om du inte hittar mailadress.
 
Last edited:

Nisén

New member
Hej!
Man fick inte skriva upp sig på den listan, om man inte hade kontanta medel på sig att betala direkt. Jag fick till svar att man skulle lägga upp en länk på SMC´s hemsida, så att man kunde beställa via den.
CN
 

Sir urban

New member
Hej!
Man fick inte skriva upp sig på den listan, om man inte hade kontanta medel på sig att betala direkt. Jag fick till svar att man skulle lägga upp en länk på SMC´s hemsida, så att man kunde beställa via den.
CN

Missade ditt inlägg. Det går jättebra att köpa skivan utan att man skrev upp sig på plats.

Kika in i tråden http://forum.svmc.se/forumdisplay.php?f=7 där kommer det dyka upp info under dagen om hur man köper skivan.

Skivan är klar och ska nu bara skickas ut.

/Urban
 
Top