alternativ resa

H

honda cbf 500

Guest
Hej,

Då jag ännu inte vet om jag blir beviljad någon längre semester då jag är relativt nyanställd så funderar jag på alternativa resor till Tyskland som jag egentligen vill åka till. Det är bra att ha några alternativa resor som backup.

Det jag funderar på är Gotland, Åland,Kosteröarna eller Bornholm.

Hur lång tid tar det att se respektive Ö? Vilket anser ni är mer sevärd och prisvärd?

Mvh

Amir
 

DearHunter

New member
Hej,

Då jag ännu inte vet om jag blir beviljad någon längre semester då jag är relativt nyanställd så funderar jag på alternativa resor till Tyskland som jag egentligen vill åka till. Det är bra att ha några alternativa resor som backup.

Det jag funderar på är Gotland, Åland,Kosteröarna eller Bornholm.

Hur lång tid tar det att se respektive Ö? Vilket anser ni är mer sevärd och prisvärd?

Mvh

Amir

Hej Amir!

Det beror helt och hållet på vilken hoj Du väljer :D:D ;)
 

janric

New member
Lång tid?

Hej,

Då jag ännu inte vet om jag blir beviljad någon längre semester då jag är relativt nyanställd så funderar jag på alternativa resor till Tyskland som jag egentligen vill åka till. Det är bra att ha några alternativa resor som backup.

Det jag funderar på är Gotland, Åland,Kosteröarna eller Bornholm.

Hur lång tid tar det att se respektive Ö? Vilket anser ni är mer sevärd och prisvärd?

Mvh

Amir

1. Kosteröarna får du inte köra mc på utan tillstånd, och det får du inte. Möjligen för flakmoped om du bosätter dig där. Cykla går fint.:rolleyes:

2. Restiden beror på hur mycket du vil se av öarna. Att rusa över resp. ö i landsvägshastighet tar bara en dag per styck. Men vill du uppleva natur, fornlämningar och alla andra sevärdheter har du inga problem med att göra av med minst en till två veckor.
 
H

honda cbf 500

Guest
Tack för informationen. Då är kosteröarna borta ur leken! Bornholm bör inte ta många dagar att gå igenom.

// Amir
 
Top