Ak Molanda 2-3/9 2010

#46

New member
Nu närmar det sig kursdags igen på Molandabanan i Järpen!
Banan ligger 1 mil söder om Åre där vi på SMC har avtal med hotell Åre inn.

Vi kör både torsdagen den 2/9 och fredagen den 3/9.
Kurserna startar med inskrivning kl 07.45 på morgonen. Det betyder att du skall var där mellan 07.30 och 07.45 för att hinna bli inskriven och besiktigad. Därför att 08.00 börjar det obligatoriska förarmötet.
Och sedan rullar vi på med 7 körpass under dagen, med avbrott för lunch.
Både fika förmiddag och eftermiddag samt lunch ingår i kurspriset.:)

Vi kommer att köra banan åt bägge håll, vilket betyder att du kommer att få köra 2 st. nya banor!!:cool::cool:

Vill du vara med och rösta och bestämma vad vi skall göra inom organisationen så ska du stanna och delta på årsmötet på lördagen.

Gå in och anmäl dig snarast, då det är begränsat med platser på kurserna och hotellrummen på hotellet bör bokas in nu!

Mvh TL Per
 
Last edited:

påK-en

New member
Försökte följa din uppmaning, men kom inte in på anmälningssidan, får väl försöka senare.
Verksamheten på mittbanan i lördags gör att man verkligen känner sig inspirerad att ta ett par dar igen!
 

#46

New member
Härligt! Om bara tiden kunde snurra på lite fort nu också... :)


Apapap sakta i backarna nu! Jag har gärna ett par veckor till på mig att rodda klart runt kursen:eek:

Och det finns platser kvar om någon mer är sugen på att hänga med till Molandabanan!!:)

TL Per
 

HighfidelitY

New member
Apapap sakta i backarna nu! Jag har gärna ett par veckor till på mig att rodda klart runt kursen:eek:

Och det finns platser kvar om någon mer är sugen på att hänga med till Molandabanan!!:)

TL Per

Ha! Jag tror att du pikar mig för att jag har en liten film att klippa....:eek:
 

#46

New member
OBS!! Sovmorgon Vi startar inte inskrivningen och besiktingen förrän 07.45!!
Det betyder att du måste vara på banan till 07.30-07.45 för att hinna bli inskriven och besiktigad.
Därför att kl 08.00 startar det obligatoriska förarmötet

Finns fortfarande platser lediga till bägge dagarna! Speciellt till fredagen:)

Mvh Per
 
Last edited:

#46

New member
Tack!!

Stort tack till alla deltagare och instruktörer/resurser för 2 kanondagar på Molandabanan:)

Kom ihåg att göra era utvärderingar.

Vi ses nästa år igen!!:D eder TL Per
 

påK-en

New member
Stort TACK för en mycket trevlig kurs och bana!!!!!

Kursen i vanlig ordning bra.
Positivt med att köra banan åt både hållen, omväxlande och dessutom bra för däckslitaget. Det slet dock ganska hårt på däcken, kanske för att det blev mycket kurvkörning på den korta banan - det är ju kurvorna som är kul.
Instruktörerna visar en positiv inställning och ett underbart engagemang även till en gamling med en icke sporthoj.
Det är ju en bonus att det skojiga dessutom ger en mer färdighet 8förhoppningsvis).
Hade inte velat varit utan dessa dagar (även om det ligger långt från civilisationen).
 

Rals

New member
Riktigt skoj att äntligen få möjlighet att få köra banan. Stort tack till dig Per och alla instruktörer som gjorde detta möjligt :D
 
Top