Ak Mittsverigebanan 2010

Hinkas

New member
Var det nån som tapapde bort en gammal sliten, helt utmattad kropp?
Isfall har jag nog fått med mig den av misstag hem...


Men tack till alla!!
Det är kul o få träffa nytt folk varje gång man är iväg på nåt sånt här. :)

Dom skrattade åt mig när jag stapplade in på jobbet idag: Ska man inte vara utvilad när man kommer tillbaks efter fem veckor semester?
Nej, det ska bli riktigt skönt att börja jobba nu så man får vila ut sig.
 

roffe_s

Active member
Jag har lagt upp en mapp på ftp:servern där filmer från fredag-söndag kommer att tankas upp. Tyvärr blir originalfilmerna från lördag och söndag lite tungdrivna, jag processar dom till anständigare format men det tar lite tid... Nåja, första filmen från lördagen är upplagd och mer kommer under dagen.

Länk till filmerna finns här. Markera filen eller filerna, högerklicka och välj "spara som..." Fredagsfilmerna är i Apples Quicktime-format, Lördag och söndag blir Windows Mediaspelare.

Använd filmerna för att kolla både sittställning (höft - överkropp) och Er blick (när Ni flyttar fokus).

Tack allihopa för tre fantastiskt trefliga dagar på Mittsverige:)
 
Last edited:

påK-en

New member
Använd filmerna för att kolla både sittställning (höft - överkropp) och Er blick (när Ni flyttar fokus).

Tack allihopa för tre fantastiskt trefliga dagar på Mittsverige:)

Tackar för en mycket givande lördag, filmningen var jäkligt bra (tyvärr avslöjande). Synd att man inte hade en 675a - då jäklar!
 

påK-en

New member
Vad jag vet har dom inte slutat tillverkas än...;) Om Du väljer att lämna den uppgående solens rike så - welcome to the dark side:cool::)

Faan Roffe!
Jag har nu kollat på hela filmerna. Du borde ju hålla kurs i hur man filmar för att det verkligen ska synas nåt!!!:D:D
Klart bästa filmningen jag sett från dom kurser jag varit med på i alla fall!
 

Don Tomaso

New member
:D:D
Skönt med repor på knäpuckarna?!!!
:D:D

Helt jefla obeskrivligt underbart! Jag e som pånyttfödd!
Hoppas verkligen det blir fler kurser på banan då det för mig
blivit smått historisk att åka där! :)
Jättetack till alla närvarande som gjorde det till en kalashelg trots
att jag bara hade två dagar.

Speciellt tack till Gunsan som tipsa om att det fanns platser kvar till
Mittsverige på Knixen vid Rörken, Uppsala på måndagen samma vecka!
/Rickard
 

Hinkas

New member
Helt jefla obeskrivligt underbart! Jag e som pånyttfödd!
Hoppas verkligen det blir fler kurser på banan då det för mig
blivit smått historisk att åka där! :)
Jättetack till alla närvarande som gjorde det till en kalashelg trots
att jag bara hade två dagar.

Speciellt tack till Gunsan som tipsa om att det fanns platser kvar till
Mittsverige på Knixen vid Rörken, Uppsala på måndagen samma vecka!
/Rickard

Det är en härlig bana. Jag hade mitt första knäskrap på denna bana också, tror det var i långhögern efter vänstern. Första reaktion var: Vad fasiken var det där!?!? :eek: och sedan kom man på att det var knäet och då for man runt och log hela tiden när man drog knäet i backen både där och i vänster :p
 

Hinkas

New member
Har Banjävulen bitit en så släpper han inte i första taget. Det är bara att gilla läget, förvisso inte så svårt

Neh, detta är ett beroende man kan leva med :p. Osså är det ju säkrare att hålla på med än fotboll, hockey och ridning... Det är ju jättefarliga sporter har jag hört på radio så det vågar jag inte hålla på med.
 
Top