Ak Bkk Molanda Järpen!

Hinkas

New member
Kan bara hålla med, dom är hjärtligt välkomna tillbaka. :)

Jag hoppas på att nästa år så kör min fotograf egen hoj istället :).
Råkar faktiskt stå en fin kawwa i Östersund som du kanske skulle kunna kika på... Kan ta det på MSN/SMS istället...
 

Hinkas

New member
Och med mig blir vi fyra.

Två sparkare Pär däck (hihi)!
Ska kolla med sambon så att denna hoj faller henne i smaken, hon verkar tycka att en 03'a är för gammal och tung. Jag tror man gråter mindre om man tappar en 03'a än en 05'a, och viktskillnaden är nog ungefär som en stadig middag :D
 

#46

New member
Just ja, glömde ju säga det: Krya på dig Per! Millan har lite foton på dig efter vurpan där, utifall du skulle vilja ha någon. Finns även ett par när hojen, och du, är i lite fina skick.

Tack alla för 3 finfina kursdagar som jag själv sumpade det hela på sista passet!!!:(
Det värmer med alla trevliga hälsningar från er:)
Tack för att ni plockade ihop tält mm.

Vad det gäller foton så var det riktigt duktiga fotografer som vi hade på plats!
Skitsnyggt;) Kul också att få se när hojen var hel och fin:rolleyes:
Hade ju sett fram emot att få till riktigt snygga foton på nyhojen och nyhjälmen nu till helgen på CSS kursen jag skulle ha åkt på.
Nu blir det till att vila axeln i några veckor och skruva ihop hojen till bruksskick så jag kan köra i augusti:eek: Mittsverigebanan och Arlandabanan samt Fällfors väntar efter Kemora och Sviesta:cool:

Mvh Per
 

HighfidelitY

New member
Skönt att se att du har kommit igång med datamaskinen! :) Du är nog snart på hjulen igen. Se till att vila axeln nu så den läker och passa på att bli lite uppassad!

// 1:e uppassare Jocke ;)
 

Hinkas

New member
Ska se till att du får alla foton på dig i högsta upplösning vi kan fixa. Både före och efter vurpan, har en del fina kort på både hoj och hjälm :p
 

Bonjin

New member
Film

Nu har jag äntligen fått tummen ur :rolleyes:

Filmer kan hämtas på
ftp://bonjin.mine.nu/Molanda/
Användare: smc
Lösen: moviestar

Jag, Stefan, körde i mellangruppen hela helgen. Var dom andra körde och filmade har jag inte riktigt koll på.
 
Top