Ak Bkk Molanda Järpen!

Dulleh

New member
Ill be there for u Per !
Kommer troligtvis att dra bil + kåpsläp från Umeå.
Om någon är intresserad av att samåka så hör av er på:
0738161895
 

Hinkas

New member
Jag har fått lite problem med att få ledigt på fredagen, så jag kommer upp på fredag kväll istället. Men jag vill gärna bo på hotellet ändå med er andra, sambon också.
Får jag boka själv då eller hur gör jag då? Är väl ingen större förlust isådanafall, blir väl lite dyrare kanske, fast dom har smc-rabatt där eller hur var det?
 

Ricken

Member
Tagga till o anmäl er nu.

IMG_3975_1.jpg
 

#46

New member
Info!!

Lite tider för er som ramlar in sent i anmälningssystemet och som vi inte hunnit maila innan kursen!
För er som bokat hela paketet med boende så finns det rum för er klara från torsdag eftermiddag. Kommer ni redan före 8-tiden så finns det en lättare middag till er. Och anländer ni senare så väntar en macka till er på hotellet.
Fukosten är beställd från kl 06.45 och framåt på morgnarna.
Kursen startar kl. 08.00 på fredag morgon med inskrivning och besiktning.
Lördag samma tid!
Under dagen bjuds det på fika och lunch ute vid banan.
För er som bokat hotellet ingår 2 -rätters middag på kvällen!!

Vi ses mvh TL Per
 

Tess

New member
Awesomeness

Tack till alla resurser intstruktörer och deltagare för tre kanondagar på Molanda. Jäklar så kul det var! :)

Här kommer de första bilderna!

http://www.flickr.com/photos/26585825@N06/sets/72157624293262535/?page=3

Jäklar vad grymma bilder! :)

Ett stort tack till fotograferna för den tid och det engagemang de lägger på detta.

Och även ett lika stort tack till alla instruktörer/inblandade och till alla härliga deltagare.

Fantastiskt!!!
 

HighfidelitY

New member
Tack till alla resurser intstruktörer och deltagare för tre kanondagar på Molanda. Jäklar så kul det var! :)

Här kommer de första bilderna!

http://www.flickr.com/photos/26585825@N06/sets/72157624293262535/?page=3

Sverker låter hälsa att bilderna är fria för privat bruk:). Vid annan användning kontakta honom. Tack för kanonbilder!

För övrigt har jag hälsat på vår träningsledare Per på sjukhuset. Han har ett trasigt nyckelben, en bruten lilltå, hjärnskakning och är allmänt mörbultad. Sur över att missa lite körning också förstås. Han får nog åka hem efter en stadig grötfrukost imorrn.
 

Bonjin

New member
Tack till alla resurser intstruktörer och deltagare för tre kanondagar på Molanda. Jäklar så kul det var! :)

Här kommer de första bilderna!

http://www.flickr.com/photos/26585825@N06/sets/72157624293262535/?page=3

Mycket bra väder du beställt :D
Kanonbilder! Synd bara att det syns hur tafflig man är :rolleyes:

Hade mycket trevligt, och trevliga snälla deltagare också :cool:

Nu ska man bara orka upp och jobba om 4 timmar :(

Skönt att det inte var värre! Än några frakturer...hojen var ju i det närmaste oskadd?!
 
Last edited:

Hinkas

New member
Tack som tusingen för två riktigt härliga dagar. Det var riktigt synd att jag inte kunde vara med i fredags också, men som kroppen känns idag så kanske det inte var någon större förlust :)
Stort tack för hjälpen med bytet av däcket, besparade mig (eller ricken igentligen kanske) ett par svordomar och ett par deciliter svett. Nu blev det bara ett fåtal svordomar istället :p
 

Catta

New member
Åter på jobbet efter några trevliga dagar, med finväder.
En trevlig bana att köra på.:)

Krya på dig Per.
 

Hinkas

New member
Just ja, glömde ju säga det: Krya på dig Per! Millan har lite foton på dig efter vurpan där, utifall du skulle vilja ha någon. Finns även ett par när hojen, och du, är i lite fina skick.
 

Ricken

Member
Så där gör inte en KTM... ;)

Krya på dig Per, så får vi se om vi ses på Kemora eller om det blir en annan gång.
 

Hinkas

New member
Så där gör inte en KTM... ;)

Krya på dig Per, så får vi se om vi ses på Kemora eller om det blir en annan gång.

Ett par bultar på det där så blir han som ny, och skulle det hända igen sedan så det bara att värma på och böja tillbaks som Kenny Bräck sade.
 

Hinkas

New member
Eftersom Per med största sannolikhet är den som mår sämst idag så skickar jag upp en liten "idolbild" på honom som sambon tog igår, näst sista passet han körde.
Krya på dig!

Det kommer fler bilder, sambon jobbar nu så hon får fixa det hon vill fixa ikväll.

Edit: skapligt hög upplösning utifall du skulle vilja printa den som en affisch och hänga upp i bussen eller nått :) Tror Millan kan fixa till den så du slipper flugor i fronten och sådant också, hon har tålamod till sådant, det har inte jag :)
 
Top