AK BKK Mittsverigebanan 11-12 aug

M|cke

Member
Tack för en väldigt trevlig och givande helg alla som var där, instruktörer, resurser och deltagare.

Hoppas verkligen att det blir av nästa år igen. En kanon helg.

/Micke
 

Pinhead

New member
Vilken väg körde du Pinhead?
Som Roger skrev blev det den långa vägen ner, tror jag drog ihop 140 mil över 3 dagar varav ca 35 var på banan. Kan säga att jag kände mig rätt sliten när man kom hem. Blev dock E4:an till största del på hemvägen. kan säga att det var betydligt roligare väg neråt, fast då var man ju även fräsch och utvilad som gjorde att man kunde njuta av vägen lite mer. Så tack för vägförslagen.

Jag hade också riktigt skoj under bandagarna och tycke att jag lärde mig mycket och träffade mycket trevligt folk. Får hoppas instruktörernas tips sitter kvar till nästa kursdag.

/Daniel
 

Pinhead

New member
Var det bra vägar söder om Umeå?

Vägen kring Sörfors var som väntat riktigt skoj med bra asfalt, dock lite grus i nån kurva. Sen körde jag lite fel och hamnade i Vännäs, vägen från Sörfors till Vännäs var i sämre skick och inte så många kurvor men fullt körbar. Att sen hitta rätt väg ur Vännäs var svårare än jag trodde. Vägen ner mot E4:an var i bra skick och rätt rolig närmast Vännäs om jag minns rätt. Dock var det överlag rätt lite kurvor men roligare landskap än E4:an. Kan säga att de vägarna inte riktigt satte sig i minnet som vägen kring Hundsjö.
 
Top